Ανανέωση για την BMW σειρά 7
Η ναυαρχίδα της BMW ανανεώνεται αισθητικά ενώ η γκάμα της διευρύνεται με νέες ισχυρότερες εκδόσεις των 258, 302 και 362 ίππων. Πρεμιέρα τον Μάρτιο στην Γενεύη, στην Ελλάδα τον ερχόμενο Μάιο.
Τελικά, οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και η σειρά 7 της BMW ανανεώθηκε, τρία περίπου χρόνια μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Η ναυαρχίδα της BMW είχε κατηγορηθεί από πολλούς για την, σχετικά, συγκρατημένη εμφάνισή της σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα της γερμανικής εταιρίας.
Για αυτό το λόγο, οι ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας προχώρησαν στο πρώτο facelift της πολυτελούς λιμουζίνας. Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, τα φωτιστικά σώματα και οι προφυλακτήρες έχουν ανασχεδιασθεί ενώ οι νευρώσεις του καπό έχουν τονισθεί περισσότερο. Πίσω, οι αλλαγές είναι πιο έντονες καθώς τα φωτιστικά σώματα είναι μεγαλύτερα σε μέγεθος και εκτείνονται στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.
Ωστόσο, το σημαντικότερο νέο δεν αφορά στον αισθητικό τομέα αλλά στη γκάμα των κινητήρων καθώς όλα τα μηχανικά σύνολα έχουν αναβαθμιστεί ή αντικατασταθεί με νέα, με εξαίρεση αυτό που τοποθετείται στην 760i, ισχύος 445 ίππων. Στο εξής η 730i θα εξοπλίζεται με το νέο τρίλιτρο κινητήρα που εμφανίσθηκε για πρώτη φορά στις 630i και 330i. Χάρη στην αναβάθμιση των συστημάτων Valvetronic και εισαγωγής του αέρα, η ισχύς του μοτέρ αγγίζει τους 258 ίππους και αποδίδει 27 περισσότερους σε σχέση με την απερχόμενη έκδοση 730i.
Η νέα έκδοση 740i αντικαθιστά την 735i -με τους 272 ίππους- και κάτω από το καπό της πρώτης υπάρχει V8 μοτέρ 4,0 λίτρων, απόδοσης 302 ίππων και 390Nm ροπής. Η έκδοση με τις περισσότερες πωλήσεις από οποιαδήποτε άλλη -η 745i-, δίνει την θέση της στη νέα 750i η οποία αποδίδει 362 ίππους και 490Nm ροπής. Οι επιδόσεις της πεντάλιτρης έκδοσης είναι συγκρίσιμες με αυτές ενός σπορ μοντέλου καθώς επιταχύνει από στάση (0-100χλμ/ώρα) σε 5,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250χλμ/ώρα. Αναφορικά με την diesel έκδοση, 730d, η ισχύς της έχει αυξηθεί στους 228 ίππους.
Φυσικά, η αυξημένη ισχύς των νέων εκδόσεων έχει ως συνέπεια την βελτίωση της γεωμετρίας της ανάρτησης καθώς και την αύξηση των μετατροχίων κατά 1,4 εκατοστά για καλύτερο κράτημα. Εκτός από την ανάρτηση που συνδυάζεται με τις βασικές εκδόσεις εξοπλισμού, ο υποψήφιος αγοραστής έχει την δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε δύο επιλογές. Η έκδοση Sport ενδείκνυται για τους οδηγούς που κινούνται σε γρήγορους ρυθμούς ενώ οι εκδόσεις που συνδυάζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ανάρτησης EDC (Electronic Damper Control) προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα -Comfort, Normal και Sport- ανάλογα με την διάθεση του οδηγού του γερμανικού αυτοκινήτου.
auto.in.gr
- Το παλαιότερο εστιατόριο στον κόσμο συμπλήρωσε 300 χρόνια – Αργοψημένο γουρουνόπουλο και φάντασμα στο κελάρι
- Βαρδούσια: Άκαρπες οι έρευνες για τους τρεις ορειβάτες που αγνοούνται – Εντοπίστηκε το αυτοκίνητό τους
- Σέρρες: Κανένα ίχνος του διοικητή του Πυροσβεστικού Σώματος – Γνώριζε καλά την περιοχή που εξαφανίστηκε
- Μίλτος Τεντόγλου: «Δεν μου παίρνει κανείς δώρο τα Χριστούγεννα»
- Θεσσαλονίκη: Μέσα από τις φυλακές φαίνεται πως δόθηκε η εντολή για το χτύπημα σε τράπεζα στον Εύοσμο
- Επικό βίντεο: Η κόρη του Τσικίνιο τραγουδάει τον ύμνο του Ολυμπιακού (vid)
