Με δύο νέες εκδόσεις πρόκειται να εμπλουτιστεί η γκάμα της C-Class θέτοντας νέα δεδομένα στις επιλογές του αγοραστικού κοινού. Συγκεκριμένα, η βενζινοκίνητη έκδοση φέρει τα διακριτικά C 350 που σηματοδοτούν την ύπαρξη κάτω από το καπό V6 κινητήρα χωρητικότητας 3,5 λίτρων. Το 24βάλβιδο μοτέρ αποδίδει 272 ίππους και 350Nm από τις 2.500 έως τις 5.000σ.α.λ., όπως ισχυρίζεται ο κατασκευαστής του.



Σύμφωνα με την γερμανική φίρμα, η C 350 προσφέρει 13% περισσότερη ροπή και 25% μεγαλύτερη ισχύ από την έκδοση -την C 320- που αντικαθιστά. Σε σχέση με την τελευταία, η C-Class με τους 272 ίππους χρειάζεται για την διαδικασία των 0-100χλμ/ώρα σχεδόν ένα δευτερόλεπτο λιγότερο -συνολικά 6,4- ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250/χλμ/ώρα.



Οι παραπάνω τιμές των επιδόσεων αφορούν στην έκδοση sedan με το αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC -επτά σχέσεων- το οποίο διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων τοποθετείται και στη νέα έκδοση diesel C 320 CDI στην οποία τοποθετείται αναβαθμισμένος V6 κινητήρας που αποδίδει 224 ίππους και συνδυάζεται με σύστημα turbo .



Στην βασική έκδοση της C320 CDI, με μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο, η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει τα 510Nm από τις 1.600σ.α.λ. Στην έκδοση με το κιβώτιο 7G-TRONIC, η ροπή περιορίζεται στα 415Nm από τις 1.400σ.α.λ., προφανώς διότι τα αυτόματα κιβώτια απαιτούν μεγαλύτερη ισχύ και αφετέρου για την ομαλότερη λειτουργία της πιο πολύπλοκης μονάδας -λόγω των επτά σχέσεων.