Η αλλαγή αυτή κρίθηκε αναγκαία, δεδομένης της φύσης της ιαπωνικής αγοράς και του μεγέθους των κεφαλαίων που απαιτούνταν για την περαιτέρω επέκταση της εταιρίας.


Κύρια επιδίωξη της Automobiles Peugeot είναι η αύξηση των πωλήσεων από 7.145 αυτοκίνητα το 1999 σε 10.000 μονάδες στο άμεσο μέλλον και σε 20.000 μονάδες μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, μέσω των 92 σημείων πώλησης που διαθέτει η εταιρία στην Ιαπωνία, με ταυτόχρονη ενίσχυση των στρατηγικών μάρκετινγκ που οδηγήσαν στην κατάκτηση του τίτλου Εισαγόμενο Αυτοκίνητο της Χρονιάς από το Peugeot 206.

news.in.gr