H Renault έδωσε στη δημοσιότητα τα σχέδια ενός πρωτότυπου το οποίο θα φέρει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου της Nissan στην συσκευασία του δημοφιλούς Grand Scenic.



Το πρωτότυπο Scenic ZEV H2 εντάσσεται στο πλαίσιο ενός ευρύτερου project της γαλλικής φίρμας, η οποία σε συνεργασία πάντα με την Nissan, συνεχίζει τις προσπάθειες, για την κατασκευή μιας γκάμας μοντέλων με μηδενικές εκπομπές ρύπων.



Προκειμένου να χωρέσει η δεξαμενή υδρογόνου και η μπαταρία ιόντων λιθίου στο μικρομεσαίο MPV, οι μηχανικοί της Renault ανασχεδίασαν το πάτωμα του Scenic αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 60mm, ενώ έκαναν και τις ανάλογες τροποποιήσεις στον πίνακα οργάνων ώστε να εμφανίζονται οι ενδείξεις του ηλεκτροκινητήρα.



Eντούτοις ο χαρακτήρας του γνώριμου Scenic δεν αλλοιώνεται ούτε στο ελάχιστο αφού διατηρείται η πενταθέσια διάταξη του θαλάμου επιβατών και όλες οι επμέρους ιδιότητές του.

Αν και η ανακοίνωση για ένα νέο υδρογονοκίνητο -έστω και πρωτοτύπο- αποτελεί καλό νέο όσον αφορά το περιβάλλον, οι ιθύνοντες στην Renault υπενθυμίζουν ότι η έλλειψη σταθμών καυσίμων που να παρέχουν υδρογόνο και το υψηλό κόστος της συγκεκριμένης τεχνολογίας, περιπλέκουν τα πράγματα όσον αφορά την μαζική παραγωγή ενός τέτοιου μοντέλου.