H οικονομική ύφεση μπορεί να απειλεί περισσότερο τις αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν την έδρα τους επί αμερικανικού εδάφους, ωστόσο σε επίπεδο πωλήσεων όλες όσες δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ είδαν τις πωλήσεις τους να κατρακυλούν σε δυσθεώρητα βάθη τον Οκτώβριο του 2008.



Από αυτόν τον θλιβερό κανόνα δεν εξαιρείται ούτε η Toyota, η οποία είδε τις πωλήσεις των μοντέλων της στις ΗΠΑ να μειώνονται κατά 23% εν συγκρίσει με τον Οκτώβριο του 2007 και απ ότι φαίνεται, η ιαπωνική φίρμα, δεν θα απειλήσει την πρωτοκαθεδρία της GM στην αμερικανική αγορά τον συγκεκριμένο μήνα, παρά τις δραματικές απώλειες της δεύτερης.



Ενδεικτικό της κρίσης που διέρχεται η αγορά αυτοκινήτων στις ΗΠΑ και δη των αυτοκινήτων μεγάλων διαστάσεων είναι -όσον αφορά τα μοντέλα της Toyota- η μείωση κατά 65 % στις πωλήσεις του Camry ενώ μόνο το Corolla επιβίωσε της πτώσης των πωλήσεων, οι οποίες μάλιστα για το συγκεκριμένο μοντέλο, κατέγραψαν άνοδο της τάξης του 2,2%.