Ολοένα και περισσότεροι Ευρωπαίοι σερφάρουν στο Διαδίκτυο
Οι Γερμανοί χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για τις οικονομικές τους συναλλαγές, οι Βρετανοί για να κάνουν τις αγορές τους και οι Γάλλοι για να επικοινωνούν, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη το Μάρτιο για λογαριασμό της AOL Europe.
Οι Γερμανοί χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για τις οικονομικές τους συναλλαγές, οι Βρετανοί για να κάνουν τις αγορές τους και οι Γάλλοι για να επικοινωνούν, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη το Μάρτιο για λογαριασμό της AOL Europe.
Η δημοσκόπηση έγινε στη Γερμανία, τη Βρετανία και τη Γαλλία, και κατέδειξε μεταξύ άλλων ότι το Διαδίκτυο μετατρέπεται ολοένα και περισσότερο σε κομμάτι της καθημερινής ζωής των Ευρωπαίων. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (54%) έχουν κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά, το 43% παραδέχεται ότι χρησιμοποιεί συχνά το Internet για τις αγορές του και το 40% σκέφτεται να υιοθετήσει το… χόμπι των αγορών μέσω Διαδικτύου μέσα στον επόμενο χρόνο.
Όσον αφορά στη χρήση του Διαδικτύου ως τρόπου επικοινωνίας, το 43% των ερωτηθέντων αποστέλλει ηλεκτρονικά μηνύματα σε χρήστες άλλων ευρωπαϊκών χωρών και το 49% χρησιμοποιεί το Internet για να επικοινωνήσει με χρήστες εκτός της Γηραιάς Ηπείρου. Πάντως, το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων (84%) δήλωσε ότι χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για την επικοινωνία του με φίλους και συγγενείς.
Αλλες χρησιμότητες του κυβερνοχώρου είναι η αναζήτηση πληροφοριών (85%), η ενημέρωση (71%) και οι οικονομικές συναλλαγές (27%). Ιδιαίτερα, όσον αφορά στις τελευταίες, οι Ευρωπαίοι αποδεικνύονται πολύ πιο «προχωρημένοι» σε σύγκριση με τους Αμερικανούς, εκ των οποίων μόλις το 14% εμπιστεύεται το Διαδίκτυο για τη διαχείριση των οικονομικών τους.
Είναι η πρώτη φορά που η εν λόγω έρευνα πραγματοποιείται στην Ευρώπη, σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, όπου διεξάγεται κάθε χρόνο από το 1998 και ύστερα.