73

Θύματα του «προβλήματος του 2000» -αν και κάπως καθυστερημένα- έπεσαν οι 16 εξπρές αμαξοστοιχίες και οι 13 ταχείες του εθνικού σιδηροδρομικού οργανισμού της Νορβηγίας, οι οποίες το πρωί της τελευταίας ημέρας του 2000 ξεκίνησαν τα δρομολόγιά τους με καθυστέρηση, καθώς οι υπολογιστές των τρένων δεν αναγνώριζαν την ημερομηνία.

Σύμφωνα με το δικτυακό τόπο Cnet, εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι το συμβάν εξέπληξε τους ειδικούς, μιας και είχαν ελέγξει εξονυχιστικά τα συστήματα των τρένων την περασμένη χρονιά, μόνο που δεν σκέφτηκαν να δοκιμάσουν και την ημερομηνία 31/12/00.


Οι ειδικοί αντιμετώπισαν προσωρινά το πρόβλημα, γυρνώντας τα ρολόγια των υπολογιστών των τρένων, έτσι ώστε να δείχνουν ημερομηνία 1 Δεκεμβρίου 2000.


Το πρόβλημα αυτό δεν επηρέασε σημαντικά την κίνηση των τρένων, αφού οι 16 εξπρές αμαξοστοιχίες βρήκαν τάχιστα το ρυθμό τους πάλι και δύο υπεραστικά δρομολόγια πραγματοποιήθηκαν με παλιές αμαξοστοιχίες, οι οποίες δεν παρουσίασαν κανένα πρόβλημα από το ύπουλο χτύπημα του ιού.


Την πρώτη ημέρα του νέου έτους, πάντως, όλες οι αμαξοστοιχίες της Νορβηγίας λειτούργησαν… ρολόι.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ