65

Η εταιρεία υπολογιστών Αpple γνωστοποίησε την Τετάρτη ότι ο υπεύθυνος διαφήμισης της εταιρείας, Στιβ Γουιλχάιτ, παραιτήθηκε, και ότι η παραίτησή του έγινε δεκτή. Πρόκειται για τη δεύτερη αποχώρηση σημαντικού στελέχους της Αpple έπειτα από την ανακοίνωση των απογοητευτικών πωλήσεων στο τρίτο τρίμηνο του έτους.

Ο Γουιλχάιτ εργαζόταν στο τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας υπολογιστών, αλλά όπως αναφέρουν αναλυτές, η αρμοδιότητά του ήταν οι διαφημίσεις, και ήταν ο σύνδεσμος της Αpple με το πρακτορείο TBWA/Chiat/Day, το οποίο αποτελεί το βασικό διαφημιστικό ατζέντη της εταιρείας.


Η διαφήμιση έπαιζε πάντα σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του προφίλ της Apple και των προϊόντων της. Μερικές διαφημίσεις έχουν μάλιστα χαρακτηριστεί ιστορικές, όπως το γνωστό σποτ «1984», με τo οποίo παρουσιάστηκαν οι πρώτοι υπολογιστές Macintosh, αλλά και η καμπάνια «Think Different», που συνόδευσε την επιτυχημένη κυκλοφορία του iMac, όπως μετέδωσε το CNet.


H παραίτηση του Γουιλχάιτ ακολουθεί αυτήν του Μιτς Μάντιτς, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τις πωλήσεις της εταιρείας εκτός των ΗΠΑ. Αναλυτές θεωρούν ότι ο Γουιλχάιτ θεωρήθηκε υπεύθυνος για την «κακή» διαφημιστική
προώθηση του Κύβου, του οποίου οι χαμηλές πωλήσεις αποτέλεσαν βασικό παράγοντα για τα περιορισμένα έσοδα του τρίτου τριμήνου.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ