70

Διακόσια εκατομμύρια δολάρια (75 περίπου δισ. δρχ.) σκοπεύει να επενδύσει η Intel τα επόμενα δύο χρόνια για να στήσει μια επιχείρηση που θα ασχολείται με τη μετάδοση οπτικοακουστικού υλικού στο Διαδίκτυο σε πραγματικό χρόνο. Στόχος της είναι να προσθέσει στο πελατολόγιό της εταιρείες που επιθυμούν να προβάλλουν ταινίες, να καλύπτουν συνέδρια ή να διοργανώνουν εκπαιδευτικά σεμινάρια μέσω Διαδικτύου.

Το τμήμα Internet Media της Intel θα ανταγωνιστεί την εταιρεία Akamai Technologies, η οποία προσφέρει τεχνολογική υποδομή για την επιτάχυνση της διαδικτυακής αποστολής περιεχομένου πλούσιου σε οπτικοακουστικό υλικό.


Στην ίδια αγορά κινείται και το Yahoo! που μεταδίδει ζωντανά διάφορες εκδηλώσεις, χάρη στην εξαγορά της εταιρείας Broadcast.com.


Στην απόφαση της Intel συνετέλεσαν ιδιαίτερα τα αποτελέσματα ερευνών της εταιρείας Internet Research Group, σύμφωνα με τα οποία η αγορά για μετάδοση οπτικοακουστικού υλικού με τεχνολογίες ροής (streaming media) θα εικοσαπλασιαστεί έως το 2004, δημιουργώντας έσοδα της τάξεως των 2,5 δισ. δολαρίων.


Ανάμεσα στους πρώτους πελάτες της Intel θα είναι η Nasdaq.com, η Comedy.com, η MeTV.com και η Golf Magazine.


Επιπλέον, η Intel ανακοίνωσε πρόσφατα ότι μέσα στo δεύτερο εξάμηνο του 2000 θα κυκλοφορήσει και το νέο της τσίπσετ, γνωστό με την κωδική ονομασία Tehama, το οποίο θα επιτρέπει στον ισχυρότερο επεξεργαστή της εταιρείας που σπάει το φράγμα του 1GHz, γνωστό ως Willamette, να εκτελεί πολύπλοκες εφαρμογές, όπως η μετάδοση βίντεο με τεχνολογία ροής (streaming video) και η κρυπτογράφηση.


Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ