Οι πανηγυρισμοί των Σέρβων στο πούλμαν για το χάλκινο μετάλλιο (vid)
Οι πανηγυρισμοί των παικτών της εθνικής Σερβίας για την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες ξεκίνησαν μέσα στο λεωφορείο της επιστροφής προς το Ολυμπιακό Χωριό.
Η Σερβία ήταν ανώτερη από την Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Γερμανία στον μικρό τελικό του τουρνουά μπάσκετ των Ολυμπιακών Αγώνων και έφτασε με άνεση στην κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου.
Σε ένα βίντεο που ανέβασε η σέρβικη ομοσπονδία, φαίνονται οι παίκτες του Σβέτισλαβ Πέσιτς να έχουν αρχίσει τα πανηγύρια για την κατάκτηση του μεταλλίου όταν ακόμα βρίσκονταν στο λεωφορείο της αποστολής που γυρνούσε στο Ολυμπιακό Χωριό, με τους Γιόκιτς και Μιλουτίνφ σε… πρώτο πλάνο.
«Το αξίζαμε το μετάλλιο. Ακόμα νιώθουμε στεναχωρημένοι για την ευκαιρία που είχαμε προχθές, μετά από το καλύτερο, ίσως, παιχνίδι του τουρνουά. Δεν είχαμε τύχη, κάτι μας έλειπε. Θα μπορούσαμε να είμαστε στον τελικό, αλλά ξέραμε ότι τουλάχιστον αξίζαμε το μετάλλιο.
Το μυστικό ήταν ο χαρακτήρας. Παλέψαμε, δουλέψαμε ο ένας για τον άλλον. Νοιαζόμασταν και προστατεύαμε ο ένας τον άλλο. Έχουμε πολύ ταλέντο και στην επίθεση και στην άμυνα. Έχουμε μοιραστεί πολύ χρόνο όλοι μαζί στο γήπεδο, παλεύουμε ο ένας για τον άλλο και για αυτό η ατμόσφαιρα είναι τόσο καλή.
Αυτό το μετάλλιο σημαίνει τα πάντα για εμάς και για τους φιλάθλους και για τους υποστηρικτές μας, ειδικά μετά από την ήττα μας στον ημιτελικό. Όλοι μας υποστήριζαν και ελπίζω να μην ήταν το τελευταίο τουρνουά που βρισκόμαστε μεταξύ μας. Ελπίζω να έχουμε και κάτι περισσότερο μαζί, στους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες».
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Ο Μοχάμεντ Σαλάχ αυτές τις μέρες πρωταγωνιστεί με την Αίγυπτο στο Κόπα Άφρικα, ωστόσο μια γιορτινή ανάρτησή του προκάλεσε και πάλι το... μουσουλμανικό αίσθημα.
Το off στο βίντεο της τηλεκριτικής σημαίνει κι άλλο κρυμμένο μυστικό, καθώς η ΚΕΔ δεν δημοσιοποιεί διαλόγους του VAR, συναντήσεις με παράγοντες, ενώ έκανε πίσω και στη δημόσια αναγγελία των αποφάσεων