Δευτέρα 29 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ο θρίαμβος της ταινίας Barbie αλλάζει ριζικά την ποπ κουλτούρα

Ο θρίαμβος της ταινίας Barbie αλλάζει ριζικά την ποπ κουλτούρα

Η ταινία θριάμβευσε στο box office, έλαβε διθυραμβικές κριτικές και έβαλε το εμβληματικό ροζ branding της Barbie σχεδόν παντού

Η «Barbie» της Greta Gerwig προκάλεσε αίσθηση φέτος. Η ταινία θριάμβευσε στο box office, έλαβε διθυραμβικές κριτικές και έβαλε το εμβληματικό ροζ branding της Barbie σχεδόν παντού. Για τη Lisa McKnight, evp και chief brand officer της Mattel, η στιγμή ήταν μια τεράστια ευκαιρία, σύμφωνα με το glossy.co.

«Η ταινία “Barbie” και ο αντίκτυπός της στην κουλτούρα μας ξεχωρίζει ως σημείο υπερηφάνειας τους τελευταίους 12 μήνες και πιθανώς σε ολόκληρη την καριέρα μου», δήλωσε ο McKnight.

«Η Barbie ήταν έτοιμη για τη δημιουργία αυτής της ταινίας λόγω της σκληρής δουλειάς που έχει κάνει η ομάδα την τελευταία δεκαετία. Βρισκόμαστε σε ένα μακροπρόθεσμο ταξίδι για να εξελίξουμε και να εκσυγχρονίσουμε την Barbie ώστε να είναι πιο σχετική και μια πραγματική αντανάκλαση του κόσμου που βλέπουν τα παιδιά γύρω τους – δουλειά που αισθανόμαστε ότι είναι πολύ σημαντική».

Καθ ‘όλη τη διάρκεια του περασμένου έτους, υπήρξε μια αναταραχή στις συμπράξεις μάρκας Barbie. Μια σύντομη αλλά αντιπροσωπευτική λίστα περιλαμβάνει Crocs, Joybird, Boohoo, Superga, Forever 21, Gap, MeUndies, Aldo και PacSun.

Επιθετική καμπάνια

Ο McKnight, ως Chief Brand Officer, ηγήθηκε του συντονισμού μιας επιθετικής καμπάνιας υπό την ηγεσία της Barbie που βοήθησαν τόσο την Barbie όσο και τη Mattel παντού. Η ίδια η μάρκα Barbie σχεδόν διπλασιάστηκε σε αξία το 2023 σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια, τώρα αξίας της ανέρχεται σε περισσότερα από 700 εκατομμύρια δολάρια.

Στη συνέχεια, η McKnight δήλωσε ότι επικεντρώνεται στο να φέρει λίγη από αυτή την ενέργεια σε άλλες ιδιοκτησίες της Mattel, οι οποίες θα περιλαμβάνουν περισσότερες συνεργασίες μόδας. Η Mattel συνεργάστηκε πρόσφατα με τον καλλιτέχνη και σχεδιαστή Daniel Arsham για τη δημιουργία μιας σειράς περιορισμένης έκδοσης Hot Wheels.

Συνεργάστηκε επίσης με τον Off-White σε μια συνεργασία “Monster High”, χτίζοντας πάνω σε προηγούμενη δουλειά που είχε κάνει ο Virgil Abloh με μια άλλη ιδιοκτησία της Mattel, το “Masters of the Universe”.

Το μυστικό για την ενορχήστρωση ενός τόσο μεγάλου αριθμού επιτυχημένων συνεργασιών, είπε ο McKnight, είναι η προθυμία να αφήσουμε τους εταίρους να κάνουν ό, τι θέλουν, όπως αναφέρει το glossy.co.

«Εμπιστευόμαστε πολύ τους συνεργάτες μας και τους δίνουμε δημιουργική ελευθερία να εκφραστούν μέσω της επωνυμίας μας, κάτι που είναι μια συναρπαστική εμπειρία για τους δημιουργούς», δήλωσε ο McKnight.

«Ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο των brands προσελκύει κορυφαία ταλέντα και δημιουργούς που έχουν πραγματική συγγένεια με το brand. Οποιοσδήποτε με τον οποίο συνεργαζόμαστε έχει προσωπική σύνδεση με τις μάρκες μας, με αποτέλεσμα ένα ουσιαστικό και αυθεντικό έργο τέχνης».

Πηγή: ΟΤ

Sports in

Σκάνδαλο: Δεν κλήθηκε σε απολογία ο Αλμέιδα για την επίθεση στην Τούμπα

Ο Ματίας Αλμέιδα επιτέθηκε και έπιασε από τον λαιμό άνθρωπο της ΥΑΒΑΧ μετά το τέλος του παιχνιδιού στην Τούμπα, παρόλα αυτά δεν κλήθηκε σε απολογία από τον αθλητικό δικαστή της Super League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 29 Απριλίου 2024