Νίκολας Κέιτζ: Ο ηθοποιός θέλει περισσότερο χρόνο με τη κόρη του και λιγότερες ταινίες
Ο Νίκολας Κέιτζ σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο Entertainment Tonight, αναφέρθηκε στη μείωση της επαγγελματικής του δραστηριότητας.
Ο 59χρονος ηθοποιός ρωτήθηκε σχετικά με το ποιες αλλαγές θα ήθελε να κάνει στην ιδιωτική και επαγγελματική του ζωή αφού θα κλείσει τα εξήντα τον ερχόμενο Ιανουάριο και δήλωσε ότι θέλει να «περνάει περισσότερο χρόνο με την κόρη μου».
Ο ηθοποιός, ο οποίος πρόσφατα έδειξε το νέο «δίχρωμο χρώμα» των μαλλιών του, εξέφρασε επίσης την άποψη ότι «κάνει αποτίμηση του τι είναι σημαντικό» καθώς μεγαλώνει.
Το αγαπημένο ζευγάρι ενώθηκε με τα δεσμά του γάμου τον Φεβρουάριο του 2021 και υποδέχτηκε την κόρη του τον επόμενο Σεπτέμβριο
Ο Κέιτζ δήλωσε επίσης ότι «ίσως δεν κάνει τόσες πολλές ταινίες» σε μια προσπάθεια να περάσει χρόνο με την κόρη του, August.
Βαθιά εμπειρία
Ο πρωταγωνιστής της Mandy χαρακτήρισε επίσης την πατρότητα ως «βαθιά» και ως «τελείως νέα εμπειρία».
Ο βραβευμένος με Όσκαρ καλλιτέχνης έχει αποκτήσει την κόρη του, August, με την πέμπτη σύζυγο του, Riko Shibata. Το αγαπημένο ζευγάρι ενώθηκε με τα δεσμά του γάμου τον Φεβρουάριο του 2021 και υποδέχτηκε την κόρη του τον επόμενο Σεπτέμβριο. Ο Κέιτζ έχει επίσης έναν γιο ονόματι Weston, 32 ετών, με την πρώην σύντροφο του, Κριστίνα Φούλτον.
Ο καλλιτέχνης υποδέχτηκε αργότερα έναν γιο ονόματι Kal-El, 18 ετών, με την τρίτη σύζυγό του Alice Kim, με την οποία ήταν παντρεμένος από το 2004 έως το 2016.
Ο Κέιτζ έχει επίσης παντρευτεί τις Patricia Arquette, Lisa Marie Presley και Erika Koike, ενώ ο τέταρτος γάμος του έλαβε τέλος μόλις μετά από λίγους μήνες.
*Με πληροφορίες από dailymail
- Εορταστικό ωράριο: Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα το τελευταίο Σαββατοκύριακο του χρόνου
- Εστίαση: Χάνει έδαφος το «υγιεινό fast food» – Η νέα πραγματικότητα
- Κόντρα ΠΑΟΚ και… Σπανούλη για μια θέση στην Ευρωλίγκα
- Xmas blues: Πως να αντιμετωπίσουμε τη θλίψη των γιορτών
- ΚΕΠΕ: Μείωση 3,3% στο πραγματικό διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών το α’ τρίμηνο του 2025
- UBS: Ο «αόρατος» πληθωρισμός που διαμορφώνει τις προσδοκίες των καταναλωτών

