Φωτογραφίες: Automedia

Αν και η ιταλική φίρμα μετράει περίπου 83 χρόνια πορείας, ο αριθμός των supercar, των αυτοκινήτων που κατά καιρούς τίθενται επικεφαλής στην γκάμα της είναι αντιστρόφως ανάλογος των παραπάνω ετών μιας και μετριούνται στα δάχτυλα: 250 GTO, 288 GTO, F40, F50, Enzo και LaFerrari. Η τελευταία παρουσιάστηκε πριν περίπου μία δεκαετία και συγκεκριμένα τον Μάρτιο του 2013 στην έκθεση της Γενεύης κάτι που σημαίνει ότι πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για τις διαδικασίες διαδοχής της από ένα νέο και εξίσου εκκεντρικό μοντέλο.

Αυτό ακριβώς απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός μια βροχερή μέρα στα πεδία δοκιμών αποτυπώνοντας τον διόλου διακριτικό υαλοκαθαριστήρα εν λειτουργία αλλά, κυρίως, ορισμένα από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του ιταλικού hypercar. Κυρίαρχες στην όψη εκτός από το γνώριμο εκκεντρικό στυλ των Ferrari είναι οι χαώδεις εισαγωγές αέρα οι οποίες αναλαμβάνουν να καλύψουν ένα μέρος από τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος σε κάθε περίπτωση δεν θα είναι «μόνος» του όπως αφήνουν να εννοηθεί τα αυτοκόλλητα high voltage που παρεπιδημούν στο καμουφλάζ αλλά και η προϊστορία της LaFerrari.

Σε ό,τι αφορά την συνολική αισθητική, η πρόσφατη πρεμιέρα των αγωνιστικών προδιαγραφών SF90 XX Stradale και Spider καθιστά την σχεδίαση οικεία και ταυτόχρονα μια επιπλέον απόδειξη ότι η Ferrari αποφάσισε στην πρόσφατη ιστορία της να επενδύσει περισσότερο στην αεροδυναμική υπόσταση των μοντέλων της εφοδιάζοντάς τα με πλήθος περίτεχνων αντίστοιχων βοηθημάτων που αφήνουν στο παρελθόν το clean-cut design.

Σε κάθε περίπτωση οφείλουμε να σημειώσουμε ότι τα σκαρί της ακόμα ανώνυμης κορυφαίας Ferrari κρύβει ακόμα πολλά από τα μυστικά του πίσω από κομμάτια πλαστικού καμουφλάζ τοποθετημένα σοφά προκειμένου να παραπλανήσουν. Τον ίδιο σκοπό επιτελούν οι απολήξεις της εξάτμισης που αναλαμβάνουν να κρύψουν την κεντρικά τοποθετημένη απόληξη που στέκει πάνω από ένα επιθετικά σχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη πλαισιώμενο από αεραγωγούς.

Αυτό που απουσιάζει πλήρως είναι το πίσω παρμπρίζ αν και ελάχιστη χρησιμότητα έχουν στην περίπτωση αντίστοιχων κατασκευών ενώ το τρίτο φως φρένου τοποθετείται κάτω από την διόλου διακριτική αεροδυναμική πτέρυγα σε συνδυασμό με μια συσκευή που μοιάζει με κάμερα οπισθοπορείας.Όπως και να έχει με τις επιμέρους λεπτομέρειες, ο αντικαταστάτης της LaFerrari θα διαθέτει προς τα πάνω ανοιγόμενες πόρτες butterfly.

Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο δεδομένα θα πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο θα αξιοποιεί ένα μικρότερου κυλινδρισμού κινητήρα με οκτώ ή ακόμα και με έξι κυλίνδρους με την Ferrari να αξιοποιεί πιθανότατα την εμπειρία της από την αγωνιστική 499P του 24ωρου αγώνα αντοχής η οποία αξιοποιεί ένα plug-in υβριδικό σύνολο με εξακύλινδρο μοτέρ. Όπως και να έχει με τον αριθμό των κυλίνδρων του κινητήρα εσωτερικής καύσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η ηλεκτρική υποβοήθηση από τα πολλαπλά ηλεκτρικά μοτέρ θα έχει ως αποτέλεσμα συνδυαστική ισχύ που θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους.

Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο ιταλικό hypercar θα κάνει την εμφάνισή του το 2024 αρχικά ως coupe. Θα ακολουθήσει μια ανοιχτή έκδοση η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί με τουλάχιστον ένα χρόνο διαφορά. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Ferrari σκοπεύει να περιορίσει την παραγωγή σε 828 αντίτυπα εκ των οποίων 599 coupe 199 cabrio και 30 μονάδες με ακόμα πιο σκληροπυρηνικά χαρακτηριστικά, αγωνιστικές προδιαγραφές και τα διακριτικά ΧΧ. Φυσικά, όπως συνηθίζει η Ferrari το σύνολο της παραγωγής αναμένεται να έχει προπωληθεί πολύ πριν την αποκάλυψη του αυτοκινήτου.