H ολική επαναφορά της smart ως κοινοπραξία των Geely-Daimler, ξεκίνησε με το #1, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover που συνοδεύεται με υψηλές προσδοκίες χάρη σε μια σειρά χαρακτηριστικών που φιλοδοξούν να συνδυάσουν το επιτυχημένο παρελθόν της γερμανοτραφούς φίρμας με ένα ακόμα πιο επιτυχημένο μέλλον.

Πλέον η smart ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα με την μορφή ενός μεγαλύτερου crossover το οποίο αποκαλύπτεται πρόωρα χάρη σε μια διαρροή από το γραφείο κατοχύρωσης ευρεσιτεχνιών της Κίνας.

Το νέο μοντέλο υιοθετεί μια coupe-SUV λογικής σχεδίαση που σε κάθε περίπτωση δεν διαφέρει αισθητικά από το ήδη γνωστό μοντέλο της smart. Aν έπρεπε κανείς να υποθέσει τα προϊόντικά σχέδια της smart με δεδομένο ότι το συγκεκριμένο μοντέλο της φίρμας υιοθετεί την ονομασία #3, θα πρέπει να υπάρξει και ένα μοντέλο με την ονομασία #2 το οποίο αναμένεται να υιοθετήσει μια πιο παραδοσιακή και όχι coupe, SUV σχεδίαση.

Επιστρέφοντας στη διαρροή, η αισθητική αποτελεί προφανώς μετεξέλιξη, σε μεγαλύτερες διαστάσεις του #1 τον σχεδιασμό του οποίου υπογράφει ο Gorden Wagener. Έτσι και το νέο μοντέλο υιοθετεί αντιστοίχως λεία σμιλεμένες επιφάνειες, ανάλογα φωτιστικά σώματα και τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό της τρίτης κολώνας. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία των διαρροών, το #3 θα προσφέρεται με διαφορετικά χρώματα οροφής-αμαξώματος,  καθρεπτών και spoiler καθώς και μια ευρεία γκάμα επιλογών εξατομίκευσης.

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις του, το smart #3 έχει μήκος 4,4 μέτρα, 1,8 μέτρα πλάτος και 1,6 μέτρα ύψος. Παράλληλα θα υπάρξει και έκδοση με επιμηκυμένο μεταξόνιο και πιθανότατα τετρακίνηση η οποία θα έχει μήκος 4,5 μέτρων. Αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο αμφότερες οι εκδόσεις θα έρθουν και στην Ευρώπη, οι συγκεκριμένες διαστάσεις σημαίνουν ότι το μοντέλο θα είναι σαφώς μεγαλύτερο σε σχέση με οτιδήποτε έχει παρουσιάσει η smart στο παρελθόν, προσφέροντας στη γερμανική φίρμα έναν άμεσο ανταγωνιστή στο μελλοντικό και εξίσου ηλεκτροκίνητο MINI Countryman το οποίο αναμένεται το 2024.

Αν και δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά σύνολα, οι ανεπίσημες αναφέρουν δύο διαθέσιμες εκδόσεις με ισχύ 156 και 270 ίππων ενώ δεδομέ αν στην αθέατη πλευρά του θα βρεθεί η πλατφόρμα SEA της Geely χωρίς προς το παρόν να υπάρχουν στοιχεία για την χωρητικότητα των μπαταριών που θα αναλαμβάνουν να τροφοδοτούν τα παραπάνω σύνολα.