Mε την εύγλωττη ονομασία Cielo (ουρανός) επέλεξαν οι Ιταλοί να αποκαλέσουν την ανοιχτή έκδοση της MC20 που σύμφωνα με τις συστάσεις θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της ως τα τέλη του 2022, αποτελώντας την πρώτη Maserati χωρίς σταθερή μεταλλική οροφή από το 2004 και την targa λογικής MC12.

To νέο ανοιχτό μοντέλο αποτελεί μέρος μιας πληθωρικής προϊοντικής πολιτικής των Ιταλών η οποία ξεκίνησε με την Grecale και περιλάβει επίσης τη νέα γενιά της Gran Turismo από την οποία θα προκύψει και η GranCabrio.

Επιστρέφοντας στην ΜC20 Cielo, βάσει των διαθέσιμων πληροφοριών το νέο μοντέλο θα αξιοποιήσει μια μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή στα πρότυπα της Ferrari F8 Spider που δεν αναμένεται να επιφέρει τεράστιες σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με την ήδη γνωστή coupe έκδοση.

Το ίδιο θα ισχύσει και για τα «αθέατα» χαρακτηριστικά της νέας ανοιχτής που θα εξακολουθήσει να βασίζεται στο περίτεχνο ανθρακονημάτινο πλαίσιο του coupe αν και ο μηχανισμός της οροφής αλλά και οι περαιτέρω ενισχύσεις προς όφελος της στρεπτικής  ακαμψίας αναμένεται να αυξήσει το βάρος της έκδοσης πέραν των 1.475 κιλών όπου σταματάει η coupe.

Aναμενόμενα η MC20 Cielo θα επωφεληθεί από τον ίδιο κεντρικά τοποθετημένο V6 κινητήρα Nettuno ο οποίος αποδίδει 630 ίππους και εξασφαλίζει στο coupe τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όπως έχει ανακοινώσει η Maserati η MC20 αναμένεται να συμπεριλάβει στην γκάμα της και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα παρουσιαστεί σχετικά σύντομα μιας και ήδη έχει πάρει μία αναβολή λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας και των προβλημάτων σχετικών με τους ημιαγωγούς στην εφοδιαστική αλυσίδα.