Μήνυμα – «γροθιά» κατά της σεξουαλικής κακοποίησης: «Δεν είναι απλά μια ιστορία. Είναι ομολογία»
Καμπάνια εταιρείας προφυλακτικών κατά της σεξουαλικής κακοποίησης.
Αίσθηση και επικρότηση έχει προκαλέσει η καμπάνια εταιρείας προφυλακτικών, η οποία – μέσα στο κλίμα των ημερών – στέλνει ένα δυνατό μήνυμα κατά της σεξουαλικής κακοποίησης.
Η ιστορία ξεκινά με ένα γνωστό σκηνικό: τρεις φίλοι κάθονται σε ένα μπαρ και ο ένας από αυτούς περιγράφει πώς κατάφερε να ρίξει μια κοπέλα.
Ο νεαρός αναφέρει ότι η κοπέλα τον είχε καλέσει σπίτι της και έπιναν, όταν πήρε το θάρρος να τη φιλήσει. Αυτή, όμως, αναστατώθηκε και του είπε να μην το ξανακάνει αυτό.
Λίγο αργότερα, όπως εξιστορεί, τη φίλησε ξανά με τη γυναίκα να του λέει και πάλι ρητά «όχι».
Καθώς η οθόνη όλο και σκοτεινιάζει και οι σιωπηλοί φίλοι μπαίνουν στο περιθώριο, ο νεαρός αναφέρει πως η κοπέλα είχε αρχίσει να χαλαρώνει υπό την επήρεια του αλκοόλ και αυτός αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία του, αφού εξάλλου ήταν σπίτι της… Πλέον η μορφή του έχει γίνει ένα με το σκοτάδι και η φωνή του έχει αλλοιωθεί, έτσι ώστε θα μπορούσε να είναι οποισδήποτε άντρας…
Το κλιπ τελειώνει με τις εξής φράσεις: «Δεν είναι απλά μια ιστορία. Είναι ομολογία. Καιρός να την αντιμετωπίσουμε όλοι έτσι».
Γιατί ένοχος δεν είναι μόνο ο θύτης, αλλά και όσοι τον ακούνε και δεν κάνουν τίποτα για αυτό. Μπροστά στην σεξουαλική κακοποίηση είμαστε όλοι υπεύθυνοι.
Δείτε το σποτ που έχει κάνει τον γύρο του διαδικτύου:
- Χανιά: Συνεχίζεται αύριο η δίκη για το θανατηφόρο τροχαίο με θύμα τον 22χρονο Παναγιώτη
- H SpaceX σχεδιάζει είσοδο στο χρηματιστήριο με αποτίμηση άνω του 1 τρισ.
- Με Κουτέσα «πέταξε» για την Τουρκία η ΑΕΚ (pics)
- Διεθνές Ογκολογικό Κέντρο Θεσσαλονίκης: Ένα νέο σημείο αναφοράς που αλλάζει τα δεδομένα στην ογκολογική φροντίδα
- Αγωγή-φρένο στη mega εξαγορά: Καταναλωτής ζητά να μπλοκαριστεί το deal των 72 δισ. της Netflix για τη Warner Bros
- Κικίλιας: Οι αμερικανικές επενδύσεις σε ναυτιλία και ναυτιλιακές υποδομές θα φέρουν δυναμική ανάπτυξη

