Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά καλεί τους καλλιτέχνες να βγουν έξω στην πόλη και σε πείσμα των καιρών να συνεχίσουν να ψάχνουν, να δημιουργούν και να ονειρεύονται. Έτσι, παρουσιάζει την ηλεκτρονική δράση «Μετακίνηση 7: κάνε τη διαδρομή που ονειρεύεσαι».

Λίγο πριν την εκπνοή του χρόνου, οι συνεργαζόμενοι με το θέατρο δημιουργοί τη φετινή σεζόν, ανάμεσα σε μια ιδιάζουσα κατάσταση αναμονής και προετοιμασίας, βγαίνουν στην πόλη, συνομιλούν μαζί της και μοιράζονται μαζί μας την αγωνία του δημιουργικού μυαλού, που ευτυχώς δεν αναπαύεται ποτέ. Την πορεία τους ακολουθεί ο εικαστικός και video designer Παντελής Μάκκας.

Πώς αντιπαρέρχεται κανείς τα εμπόδια; Πώς συνεχίζει να δημιουργεί σε αυτήν την ιδιάζουσα συνθήκη που αποκλείει τα σύνολα, την ομαδική δουλειά και βασικά τη συνάθροιση για λόγους Τέχνης; Πώς προετοιμάζονται, πώς δουλεύουν, πώς εμπνέονται οι καλλιτέχνες, ενώ τα θέατρα παραμένουν κλειστά;

Σε όλα αυτά τα ερωτήματα, οι καλλιτέχνες απαντούν με έργα τα οποία θα προβληθούν στην ιστοσελίδα του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά www.dithepi.gr.

Μετά την πρώτη διαδρομή με το Σίμο Κακάλα σειρά έχουν στις 8 Δεκεμβρίου ο Λευτέρης Γιοβανίδης και Μανώλης Μαυροματάκης για το έργο του Δημητρίου Βικέλα «Λουκής Λάρας». Στις 15 Δεκεμβρίου τη σκυτάλη παίρνει ο Τάκης Τζαμαργιάς με «Το μινόρε της αυγής» ενώ στις 29 Δεκεμβρίου οι Δημήτρης Καραντζάς -και Φοίβος Δεληβοριάς παρουσιάζουν το «1821 – Η επιθεώρηση». Η δράση κλείνει στις 5 Ιανουαρίου με την Άντζελα Μπρούσκου και το «Η γυναίκα της Ζάκυνθος».

Έξι βιντεοσκοπημένες αιωρήσεις ανάμεσα στην Ιστορία και το αλλόκοτο παρόν, ανάμεσα στο προσωρινό πάγωμα του χρόνου και την αδιάκοπη ροή της σκέψης, της τέχνης, του θεάτρου.

Οι επτά καλλιτέχνες προτείνουν μια εναλλακτική διαδρομή που αποτελείται από πολλές τυχαίες, ή και όχι, διαδρομές με τελικό προορισμό τη θεατρική σκηνή. Μια άσκοπη μετακίνηση, με σκοπό τη συνέχεια της δημιουργίας, η δική μας Μετακίνηση 7!

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο