Χαμογελαστά πρόσωπα για μια εταιρεία οργανικών τροφών
Χαρά, υγεία και φύση είναι κυρίαρχα χαρακτηριστικά της οπτικής ταυτότητα της
Η Bon Vivant είναι μια εταιρεία προϊόντων διατροφής με κάνναβη. Η μοναδική αυτή μάρκα «ντύθηκε» από ένα στούντιο σχεδιασμού με έδρα το Μόντρεαλ, με το όνομα Demande Speciale. Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον εικονογράφο Maxime Francout και η νέα οπτική ταυτότητα μιλάει για χαρά, υγεία και φύση.
Μια γήινη παλέτα χρωμάτων είναι μια αναφορά στην οργανική προέλευση των εμπορευμάτων Bon Vivant. Το λογότυπο τυπογραφίας και το χαμογελαστό πρόσωπο σχεδιάστηκαν για να αντικατοπτρίζουν τις βασικές αξίες της μάρκας – από την ευτυχία στη βιωσιμότητα.
- Μαρία Μπακοδήμου: «Έχω δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση και ήταν πολύ δύσκολο»
- Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων: Διορίστηκε αντιπρόεδρος ο Ιωάννης Τσακίρης
- Πρώτο φαβορί για την κατάκτηση του Conference League ο Ολυμπιακός
- Κιργιστάν: Φορτηγό παρέσυρε και τραυμάτισε 29 μαθητές – Τρομακτικό βίντεο
- Στα εγκλήματα υπάρχουν ηθικοί αυτουργοί, στη Γάζα είναι η Αμερική, στα Τέμπη «Μητσοτάκη είσαι εσύ» λένε γονείς θυμάτων
- Τροχαίο στη Βούλα: Δύο μηχανές παρέσυραν τη γυναίκα που σκοτώθηκε – Αναζητείται ο οδηγός της πρώτης