Παράπλευρες… απώλειες αναμένεται να υπάρξουν στο σύνολο των αυτοκινητοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην ευρωπαϊκή αγορά εξαιτίας των νέων κανονισμών που διέπουν τις διαδικασίες μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Μετά την πτώση στη μέγιστη τιμή της ισχύος του Leon Cupra κατά 10 ίππους, είναι η σειρά της VW να καταργήσει την επιλογή του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων από τις εκδόσεις R και GTD του Golf.

H απόφαση αυτή συνδέεται και με τη μειωμένη ζήτηση που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες διαμορφώσεις, σε αντίθεση με το Golf GTI, οι πωλήσεις του οποίου μοιράζονται μεταξύ μηχανικού και ημι-αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Ανάλογη στρατηγική πάντως, αναμένεται να ακολουθήσει και η Skoda, διατηρώντας την επιλογή του μηχανικού κιβωτίου για την βενζινοκίνητη έκδοση της Octavia RS των 245 ίππων, όχι όμως και για την πετρελαιοκίνητη των 184 ίππων.