H υποχρεωτική συμμόρφωση, από το Σεπτέμβριο του 2018, με το νέο αυστηρότερο και ακριβέστερο -σε ό,τι αφορά την αντιστοιχία με την πραγματικότητα- πρωτόκολλο μετρήσεων εκπομπών ρύπων WLTP οδηγεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε αναβάθμιση ορισμένων κινητήρων τους προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες προδιαγραφές.

Σε αυτό το πλαίσιο η Peugeot, θα διακόψει την παραγωγή της κορυφαίας έκδοσης του 308 από τον Ιούνιο έως τον Οκτώβριο του 2018 προκειμένου να προβεί στις κατάλληλες αναβαθμίσεις που θα επιτρέψουν στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα THP των 1,6 λίτρων να συμβαδίζει με τα αυστηρότερα πρότυπα που προκύπτουν από τον νέο τρόπο μετρήσεων WLTP.

Για την ακρίβεια, όπως διευκρινίζεται από τη γαλλική φίρμα, ο κινητήρας θα εφοδιαστεί με ένα νέο φίλτρο μικροσωματιδίων το οποίο θα τον καταστήσει συμβατό με τις προδιαγραφές Euro 6.2. χωρίς ωστόσο να μεταβάλλει τη διαθέσιμη ισχύ η οποία θα εξακολουθήσει να είναι 270 ίπποι.

Η νέα αναβαθμισμένη έκδοση του 308 GTi αναμένεται να επανέλθει στην γκάμα με αφετηρία τη διεθνή έκθεση του Παρισιού, τον προσεχή Οκτώβριο ενώ δεν αποκλείεται οι Γάλλοι μαζί με τον φίλτρο στον κινητήρα, να προχωρήσουν και σε περαιτέρω βελτιώσεις δίνοντας το στίγμα της συνολικής ανανέωσης και αναβάθμισης.

Για την ιστορία αξίζει να σημειωθεί, ότι εκτός από το 308 GTi της γαλλικής φίρμας, «θύματα» των αυστηρότερων ευρωπαϊκών προδιαγραφών σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων και αυτής της μεταβατικής περιόδου έχουν πέσει εξίσου μοντέλα όπως η BMW M3 της οποίας η παραγωγή επίσης διακόπηκε, οι βενζινοκίνητες εκδόσεις της Σειράς 7 οι οποίες δεν διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως επίσης και το Audi SQ5 αλλά και πολλές εκδόσεις των μοντέλων της Porsche.