Τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και συγκεκριμένα την πόλη του Los Angeles επέλεξε η BMW για την «παγκόσμια πρώτη» του ανανεωμένου i8 Coupe και του νέου i8 Roadster.

Στην πρώτη περίπτωση, εκείνη του BMW i8 Coupe, οι αισθητικές αλλαγές περιορίζονται σε πολύ συγκεκριμένα μέρη του αμαξώματος.

Ανασχεδιασμένες, λοιπόν, είναι οι προαιρετικά διαθέσιμες ζάντες ελαφρού κράματος μεγέθους 20 ιντσών και η εισαγωγή αέρα που βρίσκεται στην κορυφή του καπό, ενώ στις πίσω κολόνες έχεις προστεθεί η επιγραφή “Coupe”.

Για το εσωτερικό οι επιλογές για τις επενδύσεις των καθισμάτων αλλά και του ταμπλό έχουν εμπλουτιστεί, η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη είναι πλέον αφής, ενώ στον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού κάνει την εμφάνισή του το πλήρως έγχρωμο Head-Up Display, το οποίο φιλοξενεί -μεταξύ άλλων- την ένδειξη αλλαγής ταχύτητας.

Ουσιαστικότερες είναι οι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί του υβριδικό σύνολο του BMW i8 Coupe. Πέρα από την αύξηση της μέγιστης απόδοσης στους 374 ίππους, η αποδοτικότερη λειτουργία του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης εξασφαλίζει ακόμα πιο χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Με τη σειρά τους, οι μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες έχουν αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία του BMW i8 Coupe, η οποία αγγίζει πλέον τα 55 χιλιόμετρα.

Αντίστοιχα χαρακτηριστικά συναντά κανείς και στις προδιαγραφές του BMW i8 Roadster. Και σε αυτήν την περίπτωση το plug-in υβριδικό σύνολο αποδίδει 374 ίππους, ωστόσο, εξαιτίας του αυξημένου, κατά 60 κιλά, βάρους, οι επιδόσεις –όπως άλλωστε και οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων- υπολείπονται οριακά εκείνων του i8 Coupe.

Η ηλεκτρική αυτονομία του plug-in υβριδικού roadster δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, φτάνοντας στα 53 χιλιόμετρα.

Σε ό,τι αφορά την οροφή, αποτελείται από ύφασμα και αναδιπλώνεται ηλεκτρικά σε μόλις 15 δευτερόλεπτα, μέχρι την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα.

auto.in.gr