Μεταξύ των εξωφρενικών και κυρίως αμερικανοτραφών τετράτροχων που παρουσιάζονται στην φετινή SEMA, θα έλεγε κανείς ότι η συμμετοχή της Audi ξεχωρίζει για την ηπιότητά της αλλά και για τον σχετικό ρεαλισμό της, μιας και η γερμανική φίρμα αποφάσισε να αποκαλύψει στην αμερικανική διοργάνωση μια πρωτότυπη εκδοχή επιδόσεων του ΤΤ η οποία ξυπνά μνήμες από το παρελθόν και προδιαγράφει το… εξοπλιστικό μέλλον.

Ο λόγος για το TT Clubsport Turbo concept το οποίο αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά IMSO GTO της δεκαετίας του ’80. Εξοπλίζεται από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 2,5 λίτρων πεντακύλινδρου κινητήρα η οποία, χάρη σε τροποποιήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο σύστημα υπερτροφοδότησης έχει αυξήσει την απόδοσή της στους 600 ίππους.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι συγκεκριμένες προδιαγραφές καθιστούν εφικτή την επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα της πρωτότυπης έκδοσης διαμορφώνεται σε 310 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, με την αναβάθμιση του κινητήρα, το TT Clubsport Turbo επωφελείται και από μια σειρά νέα αεροδυναμικά βοηθήματα στα οποία συγκαταλέγονται, τα ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα τα οποία αυξάνουν το πλάτος του αυτοκινήτου κατά 14 εκατοστά, τα ανθρακονημάτινα splitters και πτερύγια και o νέος διαχύτης, στοιχεία τα οποία σε συνδυασμό με την επίσης ανθρακονημάτινη ρυθμιζόμενη αεροτομή, υπόσχονται να μεγιστοποιήσουν την κάθετη δύναμη και να βελτιστοποιήσουν την ροή αέρα πάνω από τις επιφάνειες του γερμανικού coupe.

Την εικόνα συμπληρώσουν οι νέοι τροχοί ελαφρού κράματος των 20 ιντσών, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, η παρουσία στοιχείων που ενισχύουν την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου, νέα φρένα καθώς και ένα νέο σύστημα εξαγωγής με την υπογραφή Akrapovic.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρά το γεγονός ότι το TT Clubsport Turbo συνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό του concept car, πολλά από παραπάνω στοιχεία θα διατεθούν προαιρετικά ως επιλογές από την Audi Sport.

auto.in.gr