Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης αλλάζει οπτική ταυτότητα
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προσκαλεί επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) για τον επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας.
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προσκαλεί επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) για τον επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν το πορτφόλιό τους και δείγματα από τρία ανάλογα έργα που έχουν υλοποιήσει (το ένα από τα οποία, θα μπορούσε να είναι κατά προτίμηση ένα Εγχειρίδιο Επικοινωνίας – brand manual).
Το πλήρες κείμενο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος είναι διαθέσιμο στην επίσημη ιστοσελίδα του Φεστιβάλ.
Οι προτάσεις θα πρέπει να κατατεθούν μέχρι τη Δευτέρα 24 Ιουλίου, στις 17:00, στο e-mail info@filmfestival.gr.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις