H GTS έκδοση της εμβληματικής 911 ετοιμάζεται να ακολουθήσει την υπερτροφοδοτούμενη οδό των υπολοίπων εκδόσεων του ανανεωμένου sportscar με την κωδική ονομασία 991 ΙΙ, όπως επιβάλλουν οι τελευταίες εξελίξεις στη γερμανική φίρμα.

Έτσι, η ισχυρότερη GTS η οποία λειτουργεί σαν «γέφυρα» μεταξύ των «πολιτικών» εκδόσεων της 911 και των κορυφαίων Τurbo και φυσικά των αγωνιστικών GT3 και GT3 RS θα αποχαιρετήσει τον ατμοσφαιρικό των 3,8 λίτρων προς όφελος ενός διπλά υπερτροφοδοτούμενου επίπεδου εξακύλινδρου κινητήρα με χωρητικότητα 3,0 λίτρων.

Προς το παρόν η νέα 911 GTS συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, δίνοντας το στίγμα τόσο της coupe όσο και της Cabriolet έκδοσής της από την πίστα του Nurburgring όπου δοκιμάζει το βήμα της δίνοντας εικόνα για μια σειρά λεπτομερειών που θα την κάνουν να ξεχωρίσει.

Σε αυτές συγκαταλέγονται ο νέος προφυλακτήρας με τις επιπλέον εισαγωγές αέρα που θυμίζουν GT3 και οι χαρακτηριστικοί τροχοί με τις ζάντες που παραπέμπουν στην Turbo S. Όπως και η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της, έτσι και για την νέα GTS, αφετηρία αποτελεί το επιβλητικό αμάξωμα της Carrera 4 με τις εντονότερες καμπύλες και τις περισσότερες εισαγωγές αέρα.

Σε κάθε περίπτωση και στην περίπτωση της νέας GTS οι ιδιοκτήτες της θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ των κίνησης στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς. Για τους εραστές των πιο παραδοσιακών «συνταγών» εκτός από την κίνηση στους πίσω τροχούς θα διατίθεται επίσης η επιλογή ενός μηχανικού κιβωτίου επτά σχέσεων χωρίς να λείπει βέβαια το διπλού συμπλέκτη PDK.

Αν και η μετάβαση στο biturbo των 3,0 λίτρων είναι δεδομένη αυτό που παραμένει άγνωστο είναι η διαθέσιμη ισχύς της νέας GTS η οποία αναμένεται ωστόσο να αυξηθεί πάνω από τους 430 ίππους της προηγούμενης εκδοχής της.

Τις προδιαγραφές της αναμένεται να συμπληρώσουν η ενεργή ανάρτηση της Porsche PASM και το σπορ εξοπλιστικό πακέτο Sport Chrono ως standard καθώς και κάποια επιπλέον στοιχεία όπως ο αιχμηρότερος αεροδυναμικός διαχύτης και οι δύο κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης που θα την κάνουν να ξεχωρίσει από τις πιο «ταπεινές» εκδόσεις της 911.

AUTOMEDIA