Την άμεση παρέμβαση του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη για την εξυπηρέτηση των χιλιάδων τουριστών που κατέφτασαν με κρουαζιερόπλοιο στον Πειραιά ζητά η Ένωση Εφοπλιστών Κρουζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας.

Και αυτό γιατί όπως τον ενημερώνει με επιστολή της, εξαιτίας της απεργίας των λιμενεργατών το Τελωνείο Πειραιά δε διαθέτει ούτε ένα άτομο προκειμένου για να παραμείνει ανοιχτός ο επιβατηγός σταθμός (passengers terminal) Θεμιστοκλής, κοντά στον οποίο έχει δέσει το κρουαζιερόπλοιο Reflection με περίπου 3.000 επιβάτες.

«Το κρουαζιερόπλοιο προβλέπεται να διανυκτερεύσει στον Πειραιά και είναι ανάγκη, όπως συμβαίνει σε όλα τα λιμάνια, να υπάρχει ευχέρεια μετακίνησης των επιβατών τόσο προς τα αξιοθέατα των Αθηνών και την ευρύτερη περιοχή, όσο και προς την πόλη του Πειραιά.

»Το αίτημα της διαχειρίστριας εταιρείας είναι να υπάρξει έστω ένα άτομο από πλευράς Τελωνείου για να μείνει η αίθουσα ανοιχτή το βράδυ, προκειμένου να υπάρξει η αναγκαία εξυπηρέτηση στο πλοίο, το οποίο συμβαίνει να έχει μακρά παραμονή στον λιμένα, με τα επιπρόσθετα οφέλη τόσο στον λιμένα όσο και στην τοπική κοινωνία του Πειραιά και των Αθηνών» αναφέρουν οι εφοπλιστές της κρουαζιέρας, που ζητούν προσωπική παρέμβαση του υπουργού, αλλά και του γενικού γραμματέα Δημοσίων Εσόδων Γιώργου Πιτσιλή, προς το Τελωνείο Πειραιά ώστε «να μην προστεθεί άλλο ένα πρόβλημα στην όλη κατάσταση και την εικόνα που παρουσιάζεται τις τελευταίες ημέρες στο πρώτο λιμάνι της χώρας».

Αντιδράσεις και των Επιμελητηρίων

Την παρέμβαση των συναρμόδιων υπουργών Ναυτιλίας, Οικονομίας και Υποδομών ζήτησε με επιστολή του ο πρόεδρος της ΚΕΕ και του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος, προκειμένου να δοθεί λύση στα προβλήματα στις εισαγωγές και εξαγωγές που έχουν προκληθεί από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λιμάνια.

«Οι απεργιακές κινητοποιήσεις που οδηγούν στο κλείσιμο των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, μετά τον προηγηθέντα αποκλεισμό της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδας και ΠΓΔΜ από πρόσφυγες και μετανάστες, αποτελεί ένα ακόμα σοβαρότατο πλήγμα για τους Έλληνες επιχειρηματίες και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους» αναφέρει.

Ο κ. Μίχαλος σημειώνει ακόμη ότι η απεργία συμπίπτει με την έναρξη της θερινής τουριστικής περιόδου και με την αυξημένη κίνηση στον κλάδο της κρουαζιέρας, ενώ «η απουσία ειδικού κοντέινερ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι άμεσο αποτέλεσμα των απεργιακών κινητοποιήσεων, που επιδεινώνει ακόμα περισσότερο την κατάσταση».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ