Το βαυαρικό SUV συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό στην κορυφαία έκφανση της νέας γενιάς του με τα διακριτικά Μ με φόντο το Nurburgring.

Αν και είναι νωρίς ακόμα για να υπάρχουν σαφείς πληροφορίες για την συγκεκριμένη έκδοση, το γεγονός είναι ότι όπως και όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις της νέας γενιάς του μοντέλου έτσι η και νέα Χ3 Μ, θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική και συγκεκριμένα μια τροποποιημένη εκδοχή αυτής που φιλοξενεί την νέα γενιά της Σειράς 7.

Ως αποτέλεσμα η νέα X3 η οποία, προς το παρόν φέρει την κωδική ονομασία G01, συνδυαστικά και με την αυξημένη χρήση ανθρακονημάτων στην κατασκευή της, αναμένεται να περιορίσει δραστικά το βάρος της.

Αυτό θα επιτρέψει στην νέα Χ3 να αυξήσει οριακά τις διαστάσεις της προς όφελος περισσότερης ευρυχωρίας στο εσωτερικό, χωρίς ωστόσο να αναμένονται ριζικές αλλαγές στη λογική σχεδίασης τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού που φαίνεται να ακολουθεί τις αισθητικές προδιαγραφές της νέας Χ1.

Επιπλέον των παραπάνω χαρακτηριστικών, η νέα «εξ ορισμού» πισωκίνητη πλατφόρμα της Χ3 σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης xDrive το οποίο θα διοχετεύει την πλειονότητα της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα, φιλοδοξεί να προσφέρει ακόμα πιο δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά, στοιχείο που αναμένεται να είναι ακόμα πιο αισθητό στην κορυφαία έκδοση με την φροντίδα του M Division.

Εκεί που αναμένονται θεαματικές αλλαγές θα είναι στις διαθέσιμες εκδόσεις καθώς εκτός από αναβαθμισμένους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel, η X3 αναμένεται να αποκτήσει και μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία αναμένεται να υιοθετήσει μια τροποποιημένη εκδοχή του του συνόλου που συναντάμε στην Χ5 Drive 40e.

Παράλληλα, δεν αποκλείεται στην γκάμα της Χ3 να βρουν διέξοδο και οι νέας γενιάς τρικύλινδροι κινητήρες του βαυαρικού ομίλου ως μέρος του plug-in υβριδικού συνόλου.

Για όσους αναζητήσουν κάτι ακόμα ισχυρότερο, στις νέες διαθέσιμες επιλογές της Χ3 θα συμπεριληφθεί και μια Μ έκδοση η οποία θα εξοπλίζεται με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο “straight six” των 3,0 λίτρων που συναντάμε στις M3 και M4.

H μέγιστη τιμή της ισχύος του εν λόγω κινητήρα αναμένεται να αυξηθεί απάνω από τους 450 ίππους με σκοπό να αντισταθμιστεί το επιπλέον βάρος του SUV σε σχέση με τις M3 και της Μ4.

Τις προδιαγραφές της κορυφαίας έκδοσης αναμένεται να πλαισιώσουν οι συνήθεις αναβαθμίσεις των Βαυαρών στο πλαίσιο στο σύστημα διεύθυνσης και στα συνολικά χαρακτηριστικά που συνιστούν την οδική συμπεριφορά προς όφελος του δυναμισμού.

Το παρών στην γκάμα θα δώσουν και οι εκδόσεις M Performance, την κίνηση των οποίων θα αναλαμβάνουν εξακύλινδροι κινητήρες βενζίνης και diesel χωρητικότητας 3,0 λίτρων προσφέροντας ισχύς κοντά στους 350 ίππους.

Τις προδιαγραφές όλων των εκδόσεων της νέας γενιάς της Χ3 αναμένεται να συμπληρώσουν μια σειρά νέων τεχνολογικών gadget με οδηγό την νέα Σειρά 7, ενώ σε δεύτερο χρόνο την γκάμα αναμένεται να συμπληρώσει και μια έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο η οποία, ωστόσο, παραμένει άγνωστό κατά πόσο θα βρει διέξοδο στην ευρωπαϊκή αγορά ή θα περιοριστεί αποκλειστικά στην κινεζική.

Όπως και να έχει, η νέα BMW X3 αναμένεται να αποκαλυφθεί «στις «πολιτικές» εκδοχές της έως το τέλος της χρονιάς με την εμπορική την πορεία να ξεκινά εντός και εκτός ευρωπαϊκών συνόρων τους πρώτους μήνες του 2017.

Σε ό,τι αφορά την κορυφαία M έκδοση αναμένεται να ακολουθήσει μέσα στο 2017 με την προοπτική να λανσαριστεί το 2018.

AUTOMEDIA