Αν και οι κατατακτήριες δοκιμές του φετινού grand prix Κίνας δεν ξεκίνησαν με τους καλύτερους οιωνούς, η εξέλιξη της διαδικασίας – η οποία επέστρεψε στη μορφή του 2015- αποζημίωσε όσους την παρακολούθησαν.

Το ατύχημα του Wehrlein στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού και οι προσπάθειες των διοργανωτών να απομακρύνουν το νερό που είχε κρατήσει το συγκεκριμένο τμήμα της πίστας προκάλεσαν τη διακοπή της διαδικασίας.

Ακολούθησε το πρόβλημα στο υβριδικό σύνολο του L. Hamilton το οποίο έθεσε από πολύ νωρίς εκτός μάχης έναν εκ των διεκδικητών της pole position, αναγκάζοντας τον Βρετανό παγκόσμιο πρωταθλητή να εκκινήσει τον αυριανό αγώνα από την τελευταία θέση.

Οι δυσάρεστες εκπλήξεις συνεχίστηκαν, καθώς σχεδόν τέσσερα λεπτά πριν την ολοκλήρωση του Q2, το εμπρός αριστερό ελαστικό του N. Hulkenberg αποχωρίστηκε από τη ζάντα, επαναφέροντας τις κόκκινες σημαίες στην πίστα της Σαγκάης.

Χαμένοι από την εξέλιξη αυτή ήταν όσοι δεν είχαν ολοκληρώσει ως εκείνη τη στιγμή έναν γρήγορο γύρο. Ανάμεσά τους οι F. Massa, F. Alonso και J. Button, που διεκδικούσαν με αξιώσεις την είσοδό τους στην πρώτη δεκάδα.

To Q3 «άνοιξε» με τον N. Rosberg να περνά στην κορυφή της κατάταξης, λίγο πριν ο K. Raikkonen απαντήσει και ανακτήσει την κορυφή, καθώς ο Φινλανδός ήταν ο ταχύτερος όλων στο Q2.

Τελευταίος στη μάχη της pole position μπήκε ο S. Vettel. O Γερμανός πραγματοποίησε τη μία και μοναδική προσπάθειά του στο Q3 την ίδια στιγμή που οι βασικοί ανταγωνιστές του επιχειρούσαν για να βελτιώσουν τις αρχικές επιδόσεις τους.

Πρώτος και καλύτερος, ο Ν. Rosberg ο οποίος κατάφερε να βρεθεί και πάλι στην κορυφή, βελτιώνοντας με τα φρέσκα super soft ελαστικά της Pirelli κατά επτά δέκατα του δευτερολέπτου τον χρόνο του.

Οι δύο Ferrari όχι μόνο δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό του Γερμανού αλλά έχασαν και την ευκαιρία να εκκινήσουν από την πρώτη σειρά, καθώς ο εκπληκτικός D. Ricciardo τις άφησε στην τρίτη και την τέταρτη θέση.

Στην τρίτη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν οι Bottas (5η θέση) και Kvyat (6η θέση), με τους Perez, Sainz, Verstappen και Hulkenberg να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

1 Nico Rosberg Mercedes 1m35.402s
2 Daniel Ricciardo Red Bull/TAG Heuer 1m35.917s 0.515s
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1m35.972s 0.570s
4 Sebastian Vettel Ferrari 1m36.246s 0.844s
5 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m36.296s 0.894s
6 Daniil Kvyat Red Bull/TAG Heuer 1m36.399s 0.997s
7 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m36.865s 1.463s
8 Carlos Sainz Toro Rosso/Ferrari 1m36.881s 1.479s
9 Max Verstappen Toro Rosso/Ferrari 1m37.194s 1.792s
10 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes
11 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m37.347s
12 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m38.826s
13 Jenson Button McLaren/Honda 1m39.093s
14 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1m39.830s
15 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m40.742s
16 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m42.430s
17 Kevin Magnussen Renault 1m38.673s
18 Esteban Gutierrez Haas/Ferrari 1m38.770s
19 Jolyon Palmer Renault 1m39.528s
20 Rio Haryanto Manor/Mercedes 1m40.264s
21 Pascal Wehrlein Manor/Mercedes
22 Lewis Hamilton Mercedes

auto.in.gr