Porsche 911 R 2017: ΕπιστRέφοντας…
Η 911 R επιστρέφει στο μέλλον αυτήν την φορά όχι ως αγωνιστικό μοντέλο όπως τη δεκαετία του ’60 αλλά ως ένα απολύτως «road legal» αυτοκίνητο με φιλοδοξίες να ενσαρκώσει το «απόλυτο driver’s car».
Αντίστροφη μέτρηση για την νέα σκληροπυρηνική έκδοση που ετοιμάζει η γερμανική φίρμα για το εμβληματικότερο μοντέλο της, φιλοδοξώντας να ικανοποιήσει τους πιο απαιτητικούς και παραδοσιακούς λάτρεις των sports cars.
Ο λόγος για την 911 R η οποία κάνει ένα ακόμα πέρασμα από το κλείστρο του φωτογραφικού φακού πριν την αναμενόμενη πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση της Γενεύης.
Έχοντας ως αφετηρία την 911 GT3, η R υιοθετεί ανάλογες σχεδιαστικές λεπτομέρειες με εξαίρεση την αεροδυναμική πτέρυγα την οποία «αντικαθιστά» ένας νέος αεροδυναμικός διαχύτης, κάτω από την κεντρικά τοποθετημένη διπλή απόληξη του συστήματος εξαγωγής.
Ανεξαρτήτως σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων η R αναμένεται να είναι ελαφρύτερη από την GT3, ωστόσο θα εξοπλίζεται με τον ίδιο ατμοσφαιρικό επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα των 3,8 λίτρων με απόδοση 475 ίππων ο οποίος όμως στην προκειμένη περίπτωση θα συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Όπως και να έχει η 911 R θα κατασκευαστεί σε μόλις 600 «αντίτυπα» τα οποία μάλιστα φέρονται να έχουν ήδη «βρει» τους ιδιοκτήτες τους.
AUTOMEDIA
- Ο νέος τουριστικός χάρτης: Γιατί αλλάζουν οι προορισμοί και τι σημαίνει για την οικονομία
- «Κρυφός φόρος» η ακρίβεια στα τρόφιμα – Ο δραματικός αντίκτυπός της στην καθημερινότητα
- «Με έκαψε σήμερα» – Ο Τιμοτέ Σαλαμέ αποκαλύπτει το τελευταίο μήνυμα που έλαβε από τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο
- Ερώτηση Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ: Σοβαρά στοιχεία για την ύπαρξη σκανδάλου στην διαχείριση κονδυλίων του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- ΑΕΚ: Τραυματίστηκε ο Κλαβέλ – Πολλά προβλήματα ενόψει Ολυμπιακού
- Στο ΕΚ θα μιλήσουν την Τρίτη Καρυστιανού, Ράμμος, Φαραντούρης για την υπεροχή του Ευρωπαϊκού Δικαίου σε υποθέσεις διαφθοράς
