Την επόμενη ημέρα των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αλλά και διάφορες επιπρόσθετες gadget και μη λειτουργίες που σύντομα θα είναι διαθέσιμες στα αυτοκίνητά της παρουσιάζει η Audi από το «floor» του CES στο Las Vegas.

Ξεκινώντας από τη βελτιωμένη εκδοχή του συστήματος infotainment της γερμανικής φίρμας το οποίο είχε πρωτοπαρουσιάσει και πάλι στο Las Vegas πριν δύο χρόνια, η πρώτη αλλαγή είναι ότι o ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι μεγαλύτερος με διαγώνιο 14,1 ιντσών ενώ η αντίστοιχη οθόνη υιοθετεί τεχνολογία AMOLED.

Στο κέντρο του ταμπλό, το σύστημα infotainment MMI αποτελείται πλέον από δύο οθόνες αφής που τοποθετούνται σε κάθετη διαμόρφωση με την πρώτη να φιλοξενεί τις λειτουργίες ελέγχου περιφερειακών συστημάτων όπως το σύστημα πλοήγησης και το ηχοσύστημα και τη δεύτερη τα χειριστήρια και τις ενδείξεις για τον κλιματισμό.

Εκτός από τις ορατές αλλαγές, το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης διαθέτει δίκτυο σύνδεσης LTE το οποίο επιτρέπει το «κατέβασμα» δεδομένων στο αυτοκίνητο με ταχύτητες έως και 300 Mbit το δευτερόλεπτο.

Επίσης, όπως ανακοινώθηκε από το CES, σύντομα η Audi θα ξεκινήσει να προσφέρει στην Ευρώπη τη λειτουργία κλήσης έκτακτης ανάγκης ή e-Call σε ενισχυμένη εκδοχή μιας και εκτός από την αυτόματη ειδοποίηση των αρμόδιων αρχών σε περίπτωση ατυχήματος, οι ιδιοκτήτες Audi θα μπορούν να επικοινωνήσουν αυτόματα με τα κέντρα service της Audi προγραμματίζοντας τον ετήσιο τεχνικό έλεγχο του αυτοκινήτου τους. Επιπλέον, σε λίγους μήνες τα νέα Α4 και Audi Q7 θα αποκτήσουν τη δυνατότητα εγκατάστασης κάρτας SIM (e-SIM) η οποία επιτρέπει την αυτόματη σύνδεση με τις online υπηρεσίες της Audi την αλληλεπίδραση αυτοκινήτου smartphones μέσω apps αυξάνοντας τις επιλογές και τη χρηστικότητα.

To παρών στο CES δίνει και το e-tron quattro concept το οποίο η γερμανική φίρμα είχε παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2015, ωστόσο αυτή την φορά το «χρησιμοποιεί» για την παρουσίαση των παραπάνω βελτιώσεων στο infotainment, ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις διαθέτει και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης χάρη στην προσθήκη μιας σειράς από αισθητήρες, κάμερες και τεχνολογία laser που του επιτρέπουν να παίρνει τον έλεγχο σε συνθήκες αυξημένης κυκλοφορίας αλλά και να παρκάρει τον εαυτό του. Σύμφωνα με τις συστάσεις το συγκεκριμένο σύστημα θα περάσει στην παραγωγή στο κοντινό μέλλον.

Τέλος, η Audi παρουσίασε την νέα τεχνολογία φωτιστικών σωμάτων η οποία εστιάζει στους δείκτες αλλαγής πορείας και στα φώτα φρένων τα οποία υιοθετούν τεχνολογία OLED, στοιχείο που επίσης θα περάσει στην παραγωγή στο κοντινό μέλλον.

auto.in.gr