Η Mean Metal Motors έδωσε στη δημοσιότητα πληροφορίες για αυτό που όταν περάσει στην παραγωγή θα αποτελέσει το πρώτο υπεραυτοκίνητο με προέλευση την Ινδία.

Εκτός από την προφανή αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματός του οι επιφάνειες του M-Zero, όπως ονομάζεται, κατασκευάζονται από μια φθηνή εναλλακτική των ανθρακονημάτων την οποία η εταιρεία συστήνει ως “carbo-flax” και το οποίο αναμένεται να έχει φυτική σύνθεση μια και flax είναι το φυτό λινάρι.

Ανεξαρτήτως του εξωτικού υλικού κατασκευής του αμαξώματος, το M-Zero, υπόσχεται να διαθέτει σύστημα αναγνώρισης αποτυπώματος για την εκκίνηση του κινητήρα, ενώ οι υπόλοιπες προδιαγραφές του θα ακολουθήσουν μια τυπική supercar συνταγή με υβριδικές ανησυχίες.

Έτσι, ο κινητήρας του M-Zero καταλαμβάνει μια θέση στο κέντρο προκειμένου να διασφαλίζει «σταθερότητα και υψηλά επίπεδα ευελιξίας και επιδόσεων», ενώ σε ό,τι αφορά την ταυτότητα του μηχανικού συνόλου αποτελείται από το συνδυασμό ενός διπλά υπετροφοδοτούμενου V8 4,0 λίτρων με απόδοση 500 ίππων και 700 Nm ροπής και ενός ηλεκτρικού μοτέρ με ισχύ 250 ίππων και 270 Nm ροπής. Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία συστοιχιών ιόντων λιθίου.

Αν και προς το παρόν η ινδική φίρμα δεν δημοσιοποιεί τεχνικά χαρακτηριστικά και μεγέθη επιδόσεων, το M-Zero υπόσχεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του θα διαμορφωθεί σε 320 χλμ./ώρα.

Ανεξαρτήτως υποσχέσεων επιδόσεων, η ινδική φίρμα την οποία δημιούργησε ο 21ος ετών Sarthak Paul θα παρουσιάσει την πρωτότυπη εκδοχή του M-Zero στην έκθεση του Παρισιού το Σεπτέμβριο του 2016 με την προοπτική να το λανσάρει ως έκδοση παραγωγής λίγα χρόνια μετά.

auto.in.gr