Με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο έχει ξεκινήσει η εμπορική πορεία του νέου Volvo XC90 καθώς σε διάστημα που δεν υπερβαίνει τους 6 μήνες οι πωλήσεις του σουηδικού SUV ξεπερνούν τις 52.000.

Η επιτυχία του νέου XC90 έρχεται να προστεθεί στην σταθερά ανοδική πορεία που καταγράφει η Volvo τα τελευταία χρόνια, μια πορεία που συνεχίζεται και το 2015, καθώς το πρώτο επτάμηνο του έτους οι πωλήσεις της σουηδικής φίρμας παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 1,9% σε σχέση πάντα με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.

Πιο συγκεκριμένα, για την περίοδο Ιανουάριος – Ιούλιος 2015 η Volvo διέθεσε 270.412 οχήματα σε όλο τον κόσμο, παρουσιάζοντας αύξηση 1,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

Εντυπωσιακή ήταν η επίδοση της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανιάς στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης, με τα 109.091 αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν μια άνοδο της τάξης του 6,9%, κάτι που οφείλεται κυρίως στην άνοδο που παρουσιάζει η Volvo στη Γερμανία.

Σημαντική, ωστόσο, ήταν και η άνοδος της Volvo στην «εγχώρια» αγορά, με τις 37.242 πωλήσεις στη Σουηδία να αντιστοιχούν σε αύξηση 7,6%.

Θετικά κινήθηκε η Volvo και στην αγορά των ΗΠΑ, καταγράφοντας αύξηση 2,2%, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο τον Ιούλιο η άνοδος στην αμερικάνικη αγορά ήταν 14,7%, καθότι ξεκίνησαν οι παραδόσεις του νέου XC90 που αναμένεται να γίνει best-seller στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Αντίθετα η οικονομική αστάθεια στην Κίνα οδήγησε τις πωλήσεις της Volvo, όπως και των υπόλοιπων κατασκευαστών σε πτώση, η οποία ωστόσο δεν ξεπέρασε το 3,3%.

auto.in.gr