Μετά από τέσσερα και πλέον παρουσίας της στην αγορά η SL περνάει σε φάση ανανέωσης, προβάροντας ήδη τις αλλαγές που θα αναλάβουν να την εναρμονίσουν με τις σχεδιαστικές -και όχι μόνο- εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στη γερμανική φίρμα.

Προς το παρόν, όπως μαρτυρούν οι λήψεις του φωτογραφικού φακού η SL αναμένεται να υιοθετήσει τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που διακρίνουν την «όψη» όλων των καινούριων μοντέλων της φίρμας, μεταβάλλοντας αναλόγως γρίλια, προφυλακτήρα, φωτιστικά σώματα, εισαγωγές αέρα και με τρόπο ταιριαστό στο δυναμισμό ενός roadster.

Στο ίδιο μήκος κύματος θα κινηθούν και οι αλλαγές στο πίσω τμήμα όπου αναμένεται ένας ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, νέα και πιο κομψά φωτιστικά σώματα ενώ την εικόνα θα συμπληρώσουν οι νέες απολήξεις της εξάτμισης.

Σε επίπεδο κινητήρων, ήδη η SL έχει υποδεχθεί στην γκάμα της ένα νέο κινητήρα προδιαγραφών Euro6 ο οποίος εξοπλίζει τη βασική έκδοση SL 400, έναν twin-turbo V6 3,0 λίτρων με απόδοση 333 ίππων και 480 Nm ροπής και ο οποίος αναμένεται να παραμείνει και στην ανανεωμένη εκδοχή της.

Εξίσου δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το εμβληματικό roadster θα ενδώσει στην νέα «ΑΜG» τάση των Γερμανών, προσθέτοντας στις ομώνυμες εκδόσεις και μια ακόμα μικρή AMG Sport επιλογή κατά το παράδειγμα των C-Class και GLE Coupe.

Εξάλλου, αυτό φαίνεται να ταιριάζει απολύτως στα σχέδια της γερμανικής φίρμας για διπλασιασμό των πωλήσεων των εκδόσεων της AMG έως το 2020 κατ’επέκταση, το λανσάρισμα πιο προσιτών εκδόσεων από το Affalterbach σε όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα δείχνει να αποτελεί την πιο ορθολογική επιλογή.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό της SL αν και δεν αναμένονται ριζικές αλλαγές σε επίπεδο σχεδιασμού, σίγουρα θα υπάρξει ένας σαφής εμπλουτισμός των gadget και των διαθέσιμων τεχνολογικών εφαρμογών στα μέτρα της εποχής.

AUTOMEDIA