Audi Prologue Avant Concept: Σκιαγραφώντας το πρακτικό και… gadget μέλλον
Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει τις προδιαγραφές του πρωτότυπου Prologue Avant και του… κοντινού μέλλοντος της.
Μετά τα σκίτσα και τα teaser η Audi κάνει και επισήμως τα αποκαλυπτήρια του πρωτότυπου Prologue Avant το οποίο θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην προσεχή έκθεση της Γενεύης.
Πιάνοντας το νήμα από εκεί που το άφησαν τα προηγούμενα ομώνυμα πρωτότυπα που ενσάρκωσαν το όραμα της Audi για τα πανίσχυρα σπορ coupe και για το μέλλον της αυτόνομης και plug-in υβριδικής αυτοκίνησης στο Los Angeles και στο Consumer Electronics Show στο Las Vegas, αντίστοιχα, το νέο Prologue Avant Concept αποτελεί, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, μια νέα προσέγγιση στην φιλοσοφία των πρακτικών εκδόσεων Avant.
Εκτός από τα στοιχεία που συνθέτουν την κομψότερη και δυναμικότερη σχεδιαστική κατεύθυνση η οποία θα επηρεάσει τις εκδόσεις Avant στο κοντινό μέλλον, το Prologue Avant Concept διαθέτει την τελευταία λέξη συστημάτων και τεχνολογιών που θα ενσωματωθούν στις προτάσεις της φίρμας ξεκινώντας από την κορυφή της γκάμας.
Σε αυτά συγκαταλέγονται τα Matrix κεντρικά φωτιστικά σώματα που πλέον ενσωματώνουν τεχνολογία laser καθώς και το έξυπνο σύστημα ξεκλειδώματος που καταργεί πλήρως τις εξωτερικές χειρολαβές από τις πόρτες, αντικαθιστώντας τις με αισθητήρες που τοποθετούνται στο μεταλλικό περίγραμμα των παραθύρων.
Η τεχνολογία και τα gadget αποτελούν και το γνώμονα σχεδίασης και του θαλάμου επιβατών ο οποίος, χάρη στη γενναιόδωρη χρήση αντίστοιχων εφαρμογών τρεις οθόνες αφής και δύο αποσπώμενες OLED για τα πίσω καθίσματα ως μέρος του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, έχει μια μίνιμαλ και εργονομική εικόνα με έμφαση στο «καθαρό» design.
Την εικόνα συμπληρώνουν τα ακριβά υλικά όπως το αλουμίνιο, το σκούρο σε σταχτί αποχρώσεις ξύλο και το δέρμα Unikat που επενδύσει τα τέσσερα ξεχωριστά καθίσματα.
Σε επίπεδο κινητήρα, το Prologue Αvant Concept εξοπλίζεται με plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από diesel κινητήρα TDI 3,0 λίτρων, ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου 14,1 kWh. Το σύνολο υπόσχεται συνδυαστική 455 ίππων, 750 Nm και τετρακίνηση ροπής δίνοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ. ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα.
Σε επίπεδο κατανάλωσης και αυτονομίας το επιβλητικό concept car με το plug-in υβριδικό σύνολο απαιτεί 6,1 λίτρα/100 χλμ. ενώ μπορεί να διανύσει έως και 54 χλμ. βασιζόμενο αποκλειστικά στην ενέργεια των μπαταριών του.
auto.in.gr
- Ακίνητα: Οι αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ – Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερο και ποιοι λιγότερο το 2026
- Ηλιάνα Μαυρομάτη: Τι αποκαλύπτει για τον ρόλο της Μιρέλλας στη σειρά του MEGA «Μια νύχτα μόνο»
- Βίντεο με την εξέλιξη της κακοκαιρίας Byron – Μέχρι πότε θα κρατήσουν οι καταιγίδες στην Αττική
- Νέα απάτη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ εις βάρος του ΕΟΠΥΥ – Τρεις συλλήψεις για εικονικές συνταγογραφήσεις
- Μέλος διοίκησης Φενέρ: «Το Παναθηναϊκός – Βαλένθια είναι απόψε, οι καιρικές συνθήκες δεν διαφέρουν, τι θα αλλάξει;»
- Ευρωπαϊκό πρόστιμο 140 εκατ. ευρώ στο Χ για αδιαφάνεια και παραπλάνηση χρηστών – Ενόχληση στην Ουάσιγκτον