Παρά το βαρύ καμουφλάζ που καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του, το δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης με φόντο τα χιονισμένα τοπία του ευρωπαϊκού βορρά, δεν μπορεί να κρύψει την ταυτότητα του ως δείγμα της νέας γενιάς της 5άρας.

Αρκεί μια προσεκτική παρατήρηση σε λεπτομέρειες όπως οι χειρολαβές και οι χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα στα φτερά αλλά και σε αδιάψευστα στοιχεία όπως ο τρόπος που διαγράφονται η πρώτη κολώνα, η οροφή, το περίγραμμα των θυρών και των παραθύρων για να ταυτοποιήσει κανείς το συγκεκριμένο πρωτότυπο ως κάτι διαφορετικό από την μέχρι σήμερα γνωστή τετράθυρη Σειρά 5.

Εξάλλου, όπως είναι γνωστό η σχεδιαστική γραμμή της νέας 5άρας θα αντλήσει επιρροές από την ανάγλυφη αισθητική Vision Connected Drive που η BMW παρουσίασε ως προπομπό του νέου –μετά τη Σειρά 7 του 2008- σχεδιαστικού προσανατολισμού των καινούριων μοντέλων της, εξασφαλίζοντας στη Σειρά 5 περισσότερη κομψότητα και δυναμισμό.

Όπως και να έχει με τη σχεδίαση, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα Σειρά 5 θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική την οποία θα μοιραστεί με τις Σειρές 6 και 7.

Έτσι, υπό το φως των εξελίξεων για την επέρχομενη βαυαρική ναυαρχίδα η οποία, στη νέα γενιά της θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία των ηλεκτροκίνητων «i» εντάσσοντας σε μεγάλο βαθμό συνθετικά υλικά όχι μόνο στην κατασκευή της πλατφόρμας της, αλλά και στις εξωτερικές της επιφάνειες (καπό, οροφή, πόρτες, θύρα πόρτ μπαγκάζ) κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και με την νέα 5άρα.

Αυτό αναμένεται να έχει θετική επίδραση στον περιορισμό του βάρους τους της νέας Σειράς 5 περιορίζοντάς το έως και κατά 100 κιλά. Αυτό σε συνδυασμό με τους τρικύλινδρους πετρελαιοκινητήρες 1,5 λίτρου που θα τοποθετηθούν στη βάση της γκάμας της, προσφέροντας ισχύ 150 ίππων, η νέα Σειρά 5 αναμένεται να προσφέρει θεαματικά μεγέθη –τηρουμένων των αναλογιών της- σε επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Υπό το ίδιο σκεπτικό από την γκάμα της νέα 5άρας δεν θα λείψει μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία αναμένεται να επωφελείται από δίλιτρο κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου.

AUTOMEDIA