Με δεδομένη την επικείμενη αμερικανική έκθεση που πραγματοποιείται στο Detroit στα μέσα Ιανουαρίου, στο «γύρισμα» της χρονιάς έχουν την τιμητική τους ακριβοθώρητα τετράτροχα από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

Σε αυτά συγκαταλέγεται και η Cadillac CTS-V η ισχυρότερη έκδοση της νέας γενιάς του μοντέλου η οποία εξοπλίζεται με ένα θηριώδη V8 κινητήρα 6,2 λίτρων με ισχύ 640 ίππων και 855 Nm ροπής.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων δίνοντας τη δυνατότητα στον Aμερικανό αντίπαλο της BMW M5, να επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της ανέρχεται σε 322 χλμ./ώρα.

Τις πληθωρικές επιδόσεις της Cadillac CTS-V αναλαμβάνουν να πλαισιώσουν και οπτικά σχεδιαστικές διαφορές που έγκεινται στο ανθρακονημάτινο καπό στις περισσότερες και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τους διογκωμένους θόλους.

Προχωρώντας προς τα πίσω διακρίνει κανείς τα πιο αεροδυναμικά σχεδιασμένα πλευρικά τμήματα, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν, ο ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης, η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και οι ζάντες των 19 ιντσών με ελαστικά της Michelin Pilot Super Sport.

Αν για κάποιον τα παραπάνω δεν είναι αρκετά η Cadillac προσφέρει εξοπλιστικό πακέτο Carbon Fiber το οποίο αυξάνει ακόμα περισσότερο την «περιεκτικότητα» σε ανθρακονήματα προσφέροντας ακόμα πιο επιθετική εξωτερική εμφάνιση.

Το εσωτερικό ακολουθεί τα οικεία μοτίβα των μέχρι σήμερα γνωστών εκδόσεων του μοντέλου με τη διαφορά ότι και ο θάλαμος αποκτά στοιχεία από ανθρακονήματα, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται στις λειτουργίες του infotainment η δυνατότητα καταγραφής των επιδόσεων με το Performance Data Recorder καθώς και ηχοσύστημα της Bose.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες προδιαγραφές της, οι μηχανικοί της Cadillac, προκειμένου να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της θηριώδους ισχύος της, έχουν αυξήσει και την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου κατά 25%.

Επιπλέον η CTS-V διαθέτει ανασχεδιασμένη και πιο σπορ ανάρτηση, σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο Magnetic Ride Control System, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης καθώς και αναβαθμισμένα φρένα με την υπογραφή της Brembo.

Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει την απόκριση του πεντάλ γκαζιού, του τιμονιού και την σκληρότητα της ανάρτησης επιλέγοντας ένα από τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης που έχουν προσαρμοστεί ειδικά για τις ανάγκες του πανίσχυρου sedan.

auto.in.gr