Coca- Cola 3Ε: Υποστήριξη των Schweppes στην κατηγορία των mixers
Επενδύοντας ακόμη περισσότερο στην κατηγορία των mixers, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακοίνωσε σήμερα πως εστιάζει στη σειρά προϊόντων Schweppes, κορυφαίων διεθνώς αναψυκτικών που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιό της.
Διαθέσιμα σε 4 διαφορετικές γεύσεις, Bitter Lemon, Ginger Ale, Soda Water και Indian Τonic, τα Schweppes αποτελούν την πιο διευρυμένη προϊοντική πρόταση στην κατηγορία των mixers στην Ελλάδα. Οι δυνατότητες που προσφέρει η σειρά στο mixing, σε συνδυασμό με την πολύχρονη εμπειρία της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην προώθηση της κατηγορίας αυτής, αποτελούν τη βάση για την επένδυση από την εταιρία στην περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας.
Τα αναψυκτικά Schweppes, σύμβολο αυθεντικότητας από το 1783 και κορυφαίο προϊόν στην κατηγορία τους διεθνώς, έχουν κερδίσει επάξια την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Η διαδρομή τους ξεκίνησε όταν ο Jacob Schweppe τελειοποίησε την μέθοδο προσθήκης ανθρακικού ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των ανθρακούχων αναψυκτικών. Η καινοτομία του προϊόντος συνεχίστηκε όταν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1870, τα Schweppes Tonic Water και Ginger Ale, προστέθηκαν στην γκάμα των προϊόντων. Η συνέχεια ήταν εξίσου δυναμική. Από τότε μέχρι και σήμερα, οι κλασικές γεύσεις του Bitter Lemon, Ginger Ale, Soda Water και Indian Tonic, παραμένουν η πρώτη επιλογή αποτελώντας την καλύτερη πρόταση mixing.
Η σειρά Schweppes ανήκει στην The Coca-Cola Company και βρίσκεται στο χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον από το 2012. Σημειώνεται ότι η εταιρία θα διαθέτει τα προϊόντα Tuborg Soda και Tuborg Tonic μέχρι και τις 31/12/2014, οπότε ολοκληρώνεται η συμφωνία συνεργασίας με την Carlsberg, στην οποία ανήκουν τα συγκεκριμένα σήματα.
«Με τη σειρά των Schweppes, η Coca–Cola Τρία Έψιλον ενισχύει ακόμη περισσότερο τη δέσμευσή της να δημιουργεί και να μοιράζεται με όλους τους Έλληνες μοναδικά και καινοτόμα προϊόντα. Αυτή την αξία αναγνωρίζουμε στα Schweppes και αυτή την εμπειρία επιθυμούμε να προσφέρουμε. Στόχος μας είναι και στην Ελλάδα να αποτελέσουν συνώνυμο των mixers και πρώτη επιλογή σε κάθε περίσταση», δήλωσε σχετικά η Αντιγόνη Παγουλάτου, Διευθύντρια Marketing της Coca-ColaΤρία Έψιλον.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- «Δεν νομίζω πως η Μακάμπι έχει καμία τύχη στο 5ο ματς»
- Influencers: Σκληρή μάχη για την παγκόσμια πίτα των 21 δισ. ευρώ
- Σλοτ: «Δεν υπάρχει τίποτα επίσημο με Λίβερπουλ, κάθομαι εδώ με το έμβλημα της Φέγενορντ στο στήθος μου»
- Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και… γκρέμισε μια τράπεζα
- Καιρός: Πού θα βρέξει το βράδυ της Ανάστασης – Πώς θα κάνουμε Πάσχα
- LIVE: Χιρόνα – Μπαρτσελόνα