Ράλλυ Μ. Βρετανίας 2014 – Ημέρα 1η: Μάχη Ogier-Latvala στο φινάλε του πρωταθλήματος
Η μάχη ανάμεσα στους οδηγούς της VW μονοπώλησε το ενδιαφέρον την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Μ. Βρετανίας. Στην τρίτη θέση ο M. Hirvonen.
Σε παράσταση για δύο ρόλους εξελίχθηκε η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Μ. Βρετανίας, με τη μάχη ανάμεσα στους S. Ogier και J. Latvala να μονοπωλεί από τις πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα το ενδιαφέρον.
Απαλλαγμένοι από το άγχος της διεκδίκησης του τίτλου, οι οδηγοί της VW κινήθηκαν στον δικό τους ρυθμό. Ο S. Ogier ήταν αυτός που κινήθηκε ταχύτερα στο πρώτο σκέλος της ημέρας, με τον J. Latvala να περνά στην αντεπίθεση και να κερδίζει τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές που ακολούθησαν του service.
Κάπως έτσι, λοιπόν, η πρώτη ημέρα έκλεισε με τον Γάλλο Παγκόσμιο Πρωταθλητή να προηγείται του ομόσταυλού του στην ομάδα της VW, J. Latvala, 6,6 δευτερόλεπτα, την ώρα που ο τρίτος M. Hirvonen, αδυνατώντας να ακολουθήσει τον ρυθμό των δύο VW Polo, βρέθηκε σε απόσταση 1 λεπτού και 13 δευτερολέπτων από την κορυφή.
Ο Φιλανδός, ο οποίος πραγματοποιεί τον τελευταίο του αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, θα κληθεί να υπερασπιστεί την τρίτη θέση από τα Citroen DS3 των K. Meeke και M. Osteberg, που ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Βρετανίας στην τέταρτη και την πέμπτη θέση, αντίστοιχα.
Εκτός δεκάδας βρέθηκε ο R. Kubica, σε ένα τερέν στο οποίο ο Πολωνός δεν θα μπορούσε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την ολοκλήρωση του αγώνα χωρίς δυσάρεστα απρόοπτα.
auto.in.gr
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
- Ο νέος τουριστικός χάρτης: Γιατί αλλάζουν οι προορισμοί και τι σημαίνει για την οικονομία
- «Κρυφός φόρος» η ακρίβεια στα τρόφιμα – Ο δραματικός αντίκτυπός της στην καθημερινότητα
