Extra σκηνές από την ταινία αλλά και πλάνα από τα γυρίσματα αποδεικνύουν ότι ο χαρακτήρας που υποδύεται ο Ντένζελ Ουάσιγκτον στο The Equalizer είναι ένας τύπος βρώμικος αλλά με εξαιρετικά ευφυή τρόπο!

Δεν είναι σίγουρα ο τύπος που σπάει στο ξύλο τους πάντες με τον τυπικό «μπρουτάλ» τρόπο, που έχουμε συνηθίσει σε ταινίες δράσης. Ο Μακόλ έχει ειδικές δυνατότητες για να βοηθά ανθρώπους που το χρειάζονται. Μοιάζει με σύγχρονο ιεραπόστολο, μόνο που δεν χρησιμοποιεί θεμιτά μέσα…

Χαρακτηριστικό του, το…σκανάρισμα του χώρου. Ελέγχει το δωμάτιο στο οποίο βρίσκεται και σε δύο δεύτερα, ξέρει τι έχεις, δεξιά, τι έχεις αριστερά και πώς να το χρησιμοποιήσει ως όπλο.

Ο Μακόλ αποδίδει δικαιοσύνη, ακριβώς επειδή μπορεί!

Διαβάστε περισσότερα για την ταινία και το concept ΕΔΩ.

Trivia

  • Για τις σκηνές δράσης του McCall ο σκηνοθέτης εμπνεύστηκε από τις συναναστροφές του με πραγματικούς πυγμάχους.
  • Ο Ντένζελ Ουάσιγκτον δεν ήθελε να χρησιμοποιήσει πολλές κινήσεις από πολεμικές τέχνες. Ήθελε ξερά, ύπουλα χτυπήματα του δρόμου. Φυσικά, ο σκηνοθέτης συμφώνησε. Στο 95% των σκηνών δράσης είναι ο Ντένζελ. Ένα μήνα πριν τα γυρίσματα, ξεκίνησε η εκπαίδευσή του.
  • Ο Robert McCall ξεχωρίζει κυρίως γιατί δεν χρησιμοποιεί όπλο. Αναχαιτίζει τους αντιπάλους του εκμεταλλευόμενος το ίδιο το περιβάλλον. “Μπορεί να είναι ένα τασάκι πάνω σε ένα τραπέζι ή ένα βάζο, κάποιο βιβλίο, ένα πιρούνι ή ένα φλιτζάνι. Όταν μάλιστα πολεμάει εντός έδρας, οι επιλογές του διευρύνονται σε μεγάλο βαθμό, αφού γνωρίζει με μαθηματική ακρίβεια που βρίσκεται το καθετί” σχολιάζει ο Woulard.
  • «Μετά την ταινία, ο θεατής δεν θα ξαναδεί ποτέ ένα τιρμπουσόν (φονικό εργαλείοο στα χέρια του McCall) με τον ίδιο τρόπο», σχολιάζει χαρακτηριστικά ο Φουκουά. Την ιδέα για αυτό το τιρμπουσόν, που διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε μια από τις πιο αξέχαστες σκηνές της ταινίας, την είχε ο ίδιος ο σκηνοθέτης.
  • Στην παραγωγή συμμετέχει και ο Ντένζελ Ουάσιγκτον.
  • Μετά την Ημέρα Εκπαίδευσης, ο Fuqua και ο Washington είχαν ευκαιρίες να συνεργαστούν ξανά, αλλά το The Equalizer ήταν η ταινία που τους έφερε πάλι μαζί.
  • Ο σκηνοθέτης, που μετά την ταινία Ημέρα Εκπαίδευσης, συνεργάζεται ξανά με τον Ουάσιγκτον, σχολιάζει ότι στον McCall, βρίσκει κανείς κάποια αρχετυπικά ηρωικά γνωρίσματα που κληρονομούνται μέσα από γενετικούς κώδικες. Η ταινία αντιμετωπίστηκε σαν μια ιστoρική αναδρομή, σαν τα γουέστερν που έκανε ο Sergio Leone και παρακολουθούμε έναν αντιήρωα να αντιμετωπίζει ένα εσωτερικό δίλημμα, για το αν θα πρέπει να σηκώσει το όπλο του ή όχι. Όταν βλέπει, όμως, ανθρώπους να κινδυνεύουν ,δεν διστάζει καθόλου…
Facebook

25 Σεπτεμβρίου στους κινηματογράφους από τη Feelgood