Το Ράλλυ Γερμανίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 21-24 Αυγούστου 2014 θα αποτελέσει την αφετηρία της αγωνιστικής καριέρας του Toyota GT86 CS-R3.

Η Τoyota Motorsport GmbH επέλεξε τη συγκεκριμένη διοργάνωση, καθώς τη δεκαετία του 1980 το επίσης πισωκίνητο Celica Twin Cam Turbo είχε κατακτήσει εκεί την πρώτη θέση.

Μετά από έναν χρόνο εξέλιξης, λοιπόν, το GT86 CS-R3 θα έχει τον ρόλο του πλοηγού στο επερχόμενο Ράλλυ Γερμανίας, πραγματοποιώντας έστω και με αυτόν τον τρόπο το αγωνιστικό του ντεμπούτο.

Στο αριστερό κάθισμα του GT86 CS-R3 πρόκειται να βρεθεί η Isolde Holderied, βασικός σκοπός της οποίας θα αποτελέσει η αξιολόγηση του αυτοκινήτου που αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη.

Η GT86 CS-R3 θα προσφέρεται προς πώληση σε ιδιώτες αγωνιζόμενους, εξασφαλίζοντας έναν προσιτό τρόπο για να βιώσει κανείς τις συγκινήσεις που προσφέρει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και ειδικότερα τα ράλλυ.

Το εν λόγω GT86 πλοιρή τις προδιαγραφές R3 της FIA, οι οποίες επέτρεψαν παρεμβάσεις στον δίλιτρο, boxer κινητήρα και κατά συνέπεια την αύξηση της ισχύος του από τους 200 στους 240 ή 250 ίππους.

Αναλυτικότερα, βελτιώσεις πραγματοποιήθηκαν στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του κινητήρα, παράλληλα με τη μεταβολή στον χρονισμό και τη σχέση συμπίεσης.

Τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου συμπληρώνει το σειριακό κιβώτιο των έξι σχέσεων και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με τη βοήθεια των οποίων η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.

Το GT86-CS3 έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές σε διαφορετικές επιφάνειες οδοστρώματος, ενώ σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα θα είναι διαθέσιμο προς πώληση μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2015.

Σε ό,τι αφορά στην τιμή του, αν και πριν την οριστικοποίηση των προδιαγραφών του δεν μπορεί να υπολογιστεί με ακρίβεια, αναμένεται να κινηθεί στα επίπεδα των υπόλοιπων προτάσεων της κατηγορίας R3.

auto.in.gr