Η ανανεωμένη εκδοχή της Μ-Class κάνει ένα ακόμα πέρασμα από το κλείστρο του φωτογραφικού φακού και με δεδομένο ότι το βαρύ καμουφλάζ έχει, πλέον, αποχωριστεί τις επιφάνειες της, η νέα σειρά εικόνων προσφέρει την μέχρι τώρα καλύτερη άποψη των αρκετά εκτεταμένων αλλαγών της.

Η M-Class υιοθετεί τη γνώριμη όψη της φίρμας με τη τυπική πλέον, «μονή» γρίλια, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα φώτα ημέρας, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι νέες χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα.

Παράλληλα, ανασχεδιασμένοι και λιγότερο διογκωμένοι φαίνεται να είναι οι θόλοι αλλά και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα.

Ανέπαφα προς το παρόν φαίνεται να μένουν τα πίσω φωτιστικά σώματα, αν και αυτό αναμένεται να αλλάξει στην πορεία.

Στις sine qua non αλλαγές του γερμανικού SUV θα συγκαταλέγεται η συνολική αναβάθμιση του θαλάμου όπου θα ενταχθεί μια νέα μεγάλη κεντρική οθόνη σε καθώς και η τελευταία, αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος Comand, πάντα σε συνδυασμό με αλλαγές στη σχεδίαση και τον αισθητικό εκσυγχρονισμό μοτίβων και υλικών

Ακόμα πιο ουσιώδεις αλλαγές αναμένονται στην γκάμα κινητήρων του SUV καθώς η έκδοση ΜL 350 αναμένεται να πάψει να υφίσταται, κάνοντας χώρο για την έκδοση ML 400 η οποία θα αξιοποιεί ένα διπλά υπετροφοδοτούμενο V6 με χωρητικότητα 3,0 λίτρων και απόδοση 333 ίππων και 480 Nm ροπής.

Παράλληλα στο οπλοστάσιο της νέας M-Class αναμένεται να προστεθεί το νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων 9G Tronic ενώ, στη βάση της γκάμας θα προστεθεί μια τετρακύλινδρη έκδοση BlueTEC η οποία θα υπόσχεται μεγαλύτερη αποδοτικότητα, ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας υβριδικής έκδοσης.

AUTOMEDIA