Αντιδράσεις από τους περισσότερους οδηγούς της Formula 1 έχουν προκαλέσει οι νέοι κανονισμοί που θα ισχύσουν από την επόμενη αγωνιστική περίοδο και ειδικότερα η απόφαση της FIA για την από στάση επανεκκίνηση των grand prix μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας από την πίστα.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο D. Ricciardo αποκάλυψε τη δυσαρέσκεια των περισσοτέρων οδηγών για τον εν λόγω κανονισμό, θέτοντας παράλληλα διάφορα ζητήματα ασφαλείας που θα προκύψουν από τη διαδικασία επανεκκίνησης των μονοθεσίων κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.

«Το συζητήσαμε και απ΄ όσο γνωρίζω οι περισσότεροι διαφωνούμε. Θα αφήσω του βετεράνους οδηγούς καταθέσουν την άποψή τους. Δεν πιστεύω ότι είναι ό,τι καλύτερο. Θα δούμε τι έχουν να πουν γι’ αυτό και οι υπόλοιποι οδηγοί».

«Τι πρόκειται να γίνει με τα ελαστικά; Αν δεν μπορείς να τα αντικαταστήσεις θα χάνεις αρκετή θερμοκρασία. Αρχικά, η ένστασή μου ήταν για το μεγάλο μειονέκτημα που προκύπτει για τον πρωτοπόρο, ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα για το οποίο μιλάνε όλοι είναι η ασφάλεια».

«Η διαδικασία εκκίνησης στη Formula 1 πρόκειται τις περισσότερες φορές για μια οριακή διαδικασία και αυτό διαθέτοντας «φρέσκα» και ζεστά ελαστικά. Αν έχουμε ελαστικά με 20 ή με ακόμα περισσότερους γύρους «πάνω» τους, θα είναι σημαντικά πιο δύσκολη η διαδικασία, καθώς εξαιτίας της γόμας που έχει αποκολληθεί, τα ελαστικά δεν θα έχουν τη δυνατότητα να διατηρούν την επιθυμητή θερμοκρασία», δήλωσε ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull Racing, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις εκκινήσεις από στάση κατά τη διάρκεια των grand prix.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η Pirelli, αποκλειστικός προμηθευτής των ελαστικών της Formula 1, έχει ήδη εκφράσει την άποψη ότι θα πρέπει να επανεξεταστεί ο συγκεκριμένος κανονισμός και να ληφθούν υπόψη τα ζητήματα ασφαλείας που ενδεχομένως προκύψουν από τις από στάση εκκινήσεις με φθαρμένα ελαστικά.

auto.in.gr