Bentley Continental GT3-R: Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Εμπνευσμένη από την αγωνιστικών προδιαγραφών Continental GT3 είναι η περιορισμένης παραγωγής έκδοση του βρετανικού coupe, με το χαμηλότερο βάρος και τον ακόμη πιο ισχυρό V8 κινητήρα βενζίνης.
Τις προδιαγραφές ενός αυθεντικού race car αποκτά η Bentley Continental GT, περιορίζοντας το συνολικό της βάρος και αυξάνοντας την ισχύ του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα της.
Ο λόγος για την περιορισμένης παραγωγής έκδοση GT3-R, η οποία εκτός των άλλων αποτελεί και την ταχύτερη Bentley που έχει περάσει από τις γραμμές παραγωγής του Crew.
Αφετηρία για την Continental GT3-R αποτελεί ο V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων, η αναβαθμισμένη εκδοχή του οποίου παράγει 580 ίππους και 700 Nm ροπής.
Η κίνηση μεταδίδεται με τη βοήθεια ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και στους δύο άξονες, την ίδια στιγμή που το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μεταβάλλει την κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς.
Τις απαραίτητες αναβαθμίσεις έχει δεχθεί και το σύστημα πέδησης, η εξάτμιση είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο, ενώ τις ζάντες των 21 ιντσών «ντύνουν» τα ειδικών προδιαγραφών ελαστικά της Pirelli.
Η απουσία πίσω καθισμάτων και η χρήση συνθετικών υλικών έχουν περιορίσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 100 κιλά, γεγονός που σε συνδυασμό με την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα, επιτρέπει στην Continental GT3-R να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα.
Η παραγωγή της ταχύτερης Bentley όλων των εποχών δεν πρόκειται να ξεπεράσει τις 300 μονάδες, συνεπώς όσοι επιθυμούν να την αποκτήσουν θα πρέπει να βιαστούν. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους στα τέλη του έτους.
auto.in.gr
- Βουλή: Ψηφίστηκε από τον Ολομέλεια ο νέος δικαστικός χάρτης
- Γιατί βάφουμε κόκκινα τα αυγά το Πάσχα
- Όλα για όλα από τον Ολυμπιακό για την ισοφάριση κόντρα στην Μπαρτσελόνα
- Μαρία Μπακοδήμου: Αποκαλύπτει τον λόγο που δεν συνεργάζεται πλέον με τον Φώτη Σεργουλόπουλο
- Κολομβία: Ο Γκουστάβο Πέτρο ανακοίνωσε τη διακοπή των διπλωματικών σχέσεων με το Ισραήλ
- Νίνο: «Επίσημα ελεύθερος»