Πριν το τέλος του 2014 αναμένεται να διαθέσει η Nintendo πλήθος από amiibo («αμίμπο»), πραγματικές φιγούρες δημοφιλών ηρώων των παιχνιδιών της. Όταν η φιγούρα-παιχνίδι ακουμπά στο GamePad του Wii U (λειτουργεί μέσω NFC), το παιχνίδι θα ζωντανεύει ως χαρακτήρας στο βιντεοπαιχνίδι. Η εταιρεία επιδεικνύει την ιδέα πίσω από τα «toys-to-life» και ανακοινώνει από το βήμα της E3, της μεγαλύτερης έκθεσης της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών, τους πρώτους τίτλους στους οποίους ο Mario στα χέρια του παίκτη θα ζωντανεύει στην οθόνη.

Η Nintendo σημειώνει πως οι χαρακτήρες δεν θα είναι ίδιοι ακόμα και αν τα φιγουρίνια τους είναι ολόιδια. Κι αυτό καθώς θα μεταφέρουν αποθηκευμένες όλες τις ιδιαίτερες δεξιότητες που έχουν αναπτύξει κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Επίσης, όταν το παιχνίδι διεξάγεται μεταξύ amiibo, η εξέλιξη του παιχνιδιού θα είναι ταχύτερη απ’ότι παίζοντας εναντίον της… CPU. Η ίδια φιγούρα θα μπορεί να παίξει διαφορετικά παιχνίδια για το Wii U και το 3DS. Η ιστορία των amiibo αναμένεται να ξεκινήσει με το ντεμπούτο δέκα φιγούρων, που θα αυξηθούν την εορταστική περίοδο του 2014 και το 2015.

Ο πρώτος συμβατός τίτλος με τα «παιχνίδια που ζωντανεύουν» θα είναι το Super Smash Bros. για το Wii U το οποίο θα κυκλοφορήσει μαζί με την πρώτη σειρά amiibo την εορταστική περίοδο του 2014, στην οποία ο δημοφιλής χαρακτήρας του Mario παίρνει «σάρκα και οστά». Θα ακολουθήσουν amiibo για τα νέα Mariokart 8, Marioparty 10, Captain Toad Treasure Tracker, και Yoshi’s Woolly World.

Τέλος, τo 2015 αναμένεται να κυκλοφορήσει ένα περιφερειακό που θα αξιοποιεί τα amiibo και στο Nintendo 3DS, δηλαδή μια ειδικά σχεδιασμένη συσκευή για την εγγραφή και ανάγνωση δεδομένων μέσω NFC.

In.gr Τεχνολογία