Η ανοιχτή «2άρα» συνεχίζει τις βόλτες της στον ευρωπαϊκό ήλιο προσφέροντας ακόμα μια σειρά εικόνων της, αυτή τη φορά, με την υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή κλειστή.

Το ελάχιστο καμουφλάζ που έχει απομείνει να καλύπτει τις επιφάνειες αποκαλύπτει την πιστότητα στη σχεδιαστική γραμμή που χάραξε η, ήδη γνωστή, Σειρά 2 Coupe.

Έτσι -και- η Cabrio αναμένεται να αυξήσει οριακά τις διαστάσεις της σε σχέση με το παρελθόν, προσφέροντας παράλληλα μια σειρά από σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που θα συντείνουν σε μια συνολικά δυναμικότερη εμφάνιση.

Τις εκδόσεις κινητήρα θα πλαισιώσουν τα γνωστά, από τη Σειρά 2 Coupe, μηχανικά σύνολα με δίλιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου να έχουν τον λόγο.

Έτσι, την γκάμα βενζίνης θα «ανοίγει» ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας TwinPower Turbo με ισχύ 184 ίππων, ο οποίος θα διατίθεται και στην μεγαλύτερη εκδοχή ισχύος των 245 ίππων.

Τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις θα εξοπλίζει ο τετρακύλινδρος 2,0 λίτρων TwinPower Turbo σε εκδοχές ισχύος 143, 184 και 218 ίππων, ενώ την κορυφή της γκάμας, θα καταλάβει ο διπλά υπετροφοδοτούμενος V6 3,0 λίτρων με 326 ίππους ο οποίος θα εξοπλίζει την έκδοση M235i.

Επιπλέον, δεδομένων των πρόσφατων εξελίξεων που θέλουν την BMW να δοκιμάζει ήδη την Μ2 Coupe, σε δεύτερο χρόνο, αναμένεται να υπάρξει μια Μ αντίστοιχη έκδοση και για την cabrio, προσθέτοντας στην φαρέτρα των Βαυαρών ένα ακόμα υπερόπλο με ισχύ πάνω από 350 ίππους.

Όπως και να έχει σε σχέση με την M2, τα παραπάνω μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή, κατ’ επιλογή, με το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων των Βαυαρών, ενώ θα υπάρξουν και τετρακίνητες εκδόσεις xDrive οι οποίες θα αποτελούν επίσης μία από τις διαθέσιμες επιλογές.

AUTOMEDIA