Την πεποίθησή του ότι ο σχεδιασμός των νέων μονοθεσίων της Formula 1 και ειδικότερα του ρύγχους μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνος εξέφρασε ο K. Kobayashi, μετά τη σύγκρουσή του στο πίσω τμήμα της Williams-Mercedes του F. Massa στην πρώτη στροφή του GP Αυστραλίας.

Φωτογραφίες από τη στιγμή της σύγκρουσης, η οποία προκλήθηκε εξαιτίας της δυσλειτουργίας στο σύστημα πέδησης της Caterham, δείχνουν το μονοθέσιο του K. Kobayashi να «βυθίζεται» κάτω από την Williams-Mercedes, επιβεβαιώνοντας τους φόβους που είχε διατυπώσει πριν την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν ο Adrian Newey για τις συνέπειες που μπορούν να προκύψουν από μια τέτοια σύγκρουση.

Εξετάζοντας μετά το τέλος του αγώνα τις συνθήκες του ατυχήματος, ο K. Kobayashi δήλωσε ότι η FIA θα πρέπει να επανεξετάσει τον σχεδιασμό του ρύγχους των μονοθεσίων.

«Είναι ένα σημαντικό πρόβλημα το οποίο μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα επικίνδυνο για τον οδηγό. Πιστεύω ότι ήμουν τυχερός που δεν τραυματίστηκα, γιατί αν κάτι τέτοιο συνέβαινε στην πίστα της Monza θα ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο».

«Η ταχύτητα στην πρώτη στροφή του Alber Park δεν είναι τόσο υψηλή. Όταν είδα τις φωτογραφίες μετά το τέλος του αγώνα συνειδητοποίησα το πόσο τρομακτική μπορεί να είναι μια τέτοια σύγκρουση».

«Θα πρέπει να εξετάσουμε με σοβαρότητα το τι έγινε, καθώς ο λόγος για τον οποίο διαφοροποιήσαμε τον σχεδιασμό του ρύγχους ήταν η ασφάλεια»

«Αν αποδειχθεί επικίνδυνος ο νέος σχεδιασμός του ρύγχους, τότε πιστεύω ότι οφείλουμε να συζητήσουμε ξανά για το τι θα πρέπει να κάνουμε σχετικά με τους κανονισμούς», δήλωσε ο Ιάπωνας οδηγός της Caterham.

auto.in.gr