Toyota Aygo 2014: H εξέλιξη του αστικού είδους
Στην 84η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης πραγματοποίηθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της δεύτερης κατά σειρά γενιάς του Toyota Aygo.
Τη δεύτερη, κατά σειρά, γενιά του δημοφιλούς στη χώρα μας Aygo αποκάλυψε η Toyota στο πλαίσιο της 84ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του -το μήκος δεν ξεπερνά τα 3,455 μέτρα- το νέο Aygo καταφέρνει να κλέψει την παράσταση με τον ιδιαίτερα δυναμικό σχεδιασμό του.
Μάλιστα, τόσο το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτρέπουν την πλήρη εξατομίκευση τους.
Χάρη στην αύξηση των διαθέσιμων χώρων για επιβάτες και αποσκευές αλλά και στην ενσωμάτωση προηγμένων εφαρμογών, όπως το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με την οθόνη αφής των 7 ιντσών, το Aygo του 2014 υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό του.
Πλήρης είναι και η γκάμα των χαρακτηριστικών ασφαλείας, με την προσθήκη στοιχείων όπως το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρεια, οι αερόσακοι οροφής, το συστήμα ελέγχου πίεσης ελαστικών και του ηλεκτρονικού συστήματος δυναμικής ευστάθειας.
Πίσω από τις μεταλλικές επιφάνειες του μικρού Toyota εξακολουθεί να βρίσκεται ο βραβευμένος στο παρελθόν τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου, ο οποίος αναβαθμίστηκε περιορίζοντας ακόμη περισσότερο τις ενεργειακές απαιτήσεις του.
Αποδίδοντας 69 ίππους και 95 Nm ροπής, το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 998 κ.εκ., το νέο Aygo καταναλώνει μόλις 4,1 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έχουν περιοριστεί στα 95 γρ./χλμ.
auto.in.gr
- Είναι το αχλάδι το «δώρο των θεών»;
- Γκρίφο: Ο Ιταλός με καριέρα μόνο στη Γερμανία, ονειρεύεται τη Serie A
- Καιρός: Χειμωνιάτικο σκηνικό με θυελλώδεις ανέμους έως 9 μποφόρ – Πού αναμένονται βροχοπτώσεις
- Από τα κόκκινα χαλιά στα χαρακώματα: Το 2000 Μέτρα μέχρι την Αντρίιβκα δεν είναι «μια προπαγανδιστική ταινία»
- «Πότε πέρασαν;»: Οι άνθρωποι που δυσκολεύονται να απολαύσουν τις γιορτές
- Ανδρέας Ξανθός: Ενισχύσαμε το ΕΣΥ εν μέσω μνημονίων – Σήμερα είτε πρέπει να πληρώσεις, είτε να βρεις μέσο


