Την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης 1135 έθεσε την Τρίτη το υπουργείο Υγειάς για την επίλυση προβλημάτων που προέκυψαν από τους συνεχιζόμενους σεισμούς στη Κεφαλονιά.

Η γραμμή λειτουργεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ σε 24ωρη βάση επτά μέρες την εβδομάδα.

Με ένα τηλεφώνημα οι πολίτες της Κεφαλονιάς μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους για θέματα:

  • Ζημιών και συνεργείων ελέγχων
  • Ενισχύσεων
  • Δημόσιας υγείας
  • Εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων
  • Ολιγωρίας τοπικών και κεντρικών φορέων
  • Και για οποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω των σεισμών

Όπως δήλωσε η υφυπουργός Υγείας Ζέττα Μακρή, η τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργήσει «τουλάχιστον για ένα μήνα, χωρίς να αποκλείεται η παράταση της».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ