Νέο υλικό της Macan βλέπει το φως της δημοσιότητας εν όψει της επικείμενης πρεμιέρας του μικρότερου SUV της Porsche στην έκθεση του Los Angeles στις 20 Νοεμβρίου. Αυτή τη φορά, η Macan δοκιμάζει τις δυνατότητες της με φόντο τους αμμόλοφους του Dubai με 40 βαθμούς Κελσίου δίνοντας μια γεύση των off-road ικανοτήτων που θα διαθέτει εκτός του premium προφίλ της.

Σε ό,τι αφορά τις συστάσεις που έχει δώσει μέχρι στιγμής η Porsche περιγράφουν την Macan ως ένα compact SUV «πρακτικό αλλά ποτέ συνηθισμένο» με σαφή έμφαση στo δυναμισμό. Τους χαρακτηρισμούς αυτούς καλούνται να υποστηρίξουν, αισθητικά, η έντονα κεκλιμένη οροφή που, σε συνδυασμό με το μήκος των 4,6 μ. και το μυώδες -ανάλογο της Cayenne- αμάξωμα δίνουν το στίγμα ενός sportscar SUV.

Έχοντας ως αφετηρία την πλατφόρμα του Audi Q5, η Macan θα κληθεί να υποστηρίξει τα όσα εκπροσωπεί η Porsche διαχωρίζοντας τη θέση της από το γερμανικό SUV μέσω μιας σειράς χαρακτηριστικών, όπως η μικρότερη απόσταση από το έδαφος, το χαμηλότερο βάρος το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, περιορίζεται κατά 130 κιλά σε σχέση με το Q5 και, φυσικά, τις παρεμβάσεις της φίρμας από την Στουτγάρδη στο πλαίσιο και την ανάρτηση η οποία είναι ριζικά διαφορετική.

Το εκρηκτικό μείγμα της Macan θα συμπληρώσει η γκάμα κινητήρων η οποία αναμένεται να αποτελείται από δύο εξακύλινδρους κινητήρες twin-turbo χωρητικότητας 3,0 και 3,6 λίτρων με απόδοση 335 και 400 ίππων, με το δεύτερο να εξοπλίζει την έκδοση Turbo.

Την γκάμα αναμένεται να συμπληρώσει ένας κινητήρας diesel με ισχύ 254 ίππων, ενώ όλα τα μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται είτε με μηχανικά είτε με τα PDK κιβώτια διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων που θα μεταδίδουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με τη διαφορά, ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της κατανομής της κίνησης θα “ανήκει” στους πίσω τροχούς. Την εικόνα συμπληρώνει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen.

Στο εσωτερικό, η σχεδίαση αναμένεται να ακολουθήσει τις εξελίξεις στη φίρμα, υιοθετώντας στοιχεία από το cockpit της Panamera αλλά και της νεότερης 911.