Ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον αποκτά η διαδικασία περιποίησης του γκαζόν μετά την απόφαση της Honda να εξελίξει την ταχύτερη χορτοκοπτική μηχανή του πλανήτη.

H Mean Mower, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Team Dynamics, δηλαδή την αγωνιστική ομάδα που υποστηρίζει την ιαπωνική φίρμα στο βρετανικό πρωτάθλημα τουρισμού (BTCC).

Αν και έχει βασιστεί σε μια ταπεινή χορτοκοπτική μηχανή ευρείας παραγωγής -την HF2620- οι βελτιώσεις που έχει υποστεί, τόσο στο πλαίσιο όσο και στα μηχανικά της μέρη, την έχουν μεταμορφώσει σε μια πραγματική υπερδύναμη.

Ανάμεσα στα εξωτικά χαρακτηριστικά της Mean Mower ξεχωρίζει η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, το ελαφρύ αλλά εξαιρετικά ανθεκτικό πλαίσιο και φυσικά ο κινητήρας των 1.000 κ.εκ., ο οποίος προέρχεται από την Honda VTR Firestorm, αποδίδοντας 110 ίππους.

Παράλληλα, η Honda προσπάθησε να διατηρήσει την εικόνα μιας συμβατικής χορτοκοπτικής μηχανής όπως άλλωστε και τις παραδοσιακές ιδιότητες της, έστω και αν στη θέση του σάκου αποθήκευσης του γκαζόν έχει τοποθετηθεί η δεξαμενή καυσίμου, ένα υψηλής απόδοσης ψυγείο λαδιού και ένα δευτερεύων σύστημα ψύξης για τον κινητήρα.

Από εκεί και πέρα, το εξαιρετικά χαμηλό βάρος της κατασκευής σε συνδυασμό με την ισχύ που εξασφαλίζει ο κινητήρας των 1.000 κ.εκ. χαρίζουν στη Mean Mower επιδόσεις υπεραυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, η Mean Mower έχει την ικανότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από τέσσερα δευτερόλεπτα, με την τελική της ταχύτητα να αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα.

auto.in.gr