Παράθυρα τρένου «ψιθυρίζουν» διαφημιστικά μηνύματα στο αυτί του ταξιδιώτη
Μία τεχνολογία μέσω της οποίας μεταδίδονται διαφημιστικά μηνύματα απευθείας στο... κρανίο δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία BBDO με έδρα το Ντίσελντορφ, στη Γερμανία. Η εταιρεία ανέπτυξε μία τεχνολογία η οποία βρίσκεται ενσωματωμένη στα παράθυρα των βαγονιών και μέσω της οστικής αγωγιμότητας «ψιθυρίζει» διαφημιστικά μηνύματα στα αφτιά των ταξιδιωτών μόλις αυτοί ακουμπήσουν το κεφάλι τους στο τζάμι.
Μία τεχνολογία μέσω της οποίας μεταδίδονται διαφημιστικά μηνύματα απευθείας στο… κρανίο δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία BBDO με έδρα το Ντίσελντορφ, στη Γερμανία
Σκοπός της εταιρείας είναι η δημιουργία μιας υπερσύγχρονης στρατηγικής προφορικής διαφήμισης σε τρένα, όπου ο θόρυβος όταν βρίσκονται εν κινήσει είναι αυξημένος. Ανέπτυξε, λοιπόν, μια τεχνολογία η οποία βρίσκεται ενσωματωμένη στα παράθυρα των βαγονιών και μέσω της οστικής αγωγιμότητας «ψιθυρίζει» διαφημιστικά μηνύματα στα αφτιά των ταξιδιωτών μόλις αυτοί ακουμπήσουν το κεφάλι τους στο τζάμι.
Το μυστικό, σύμφωνα με την BBDO, κρύβεται στους πομπούς που πλαισιώνουν το παράθυρο και παράγουν κραδασμούς υψηλής συχνότητας, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες να ακούνε τα κατά τα άλλα «αθόρυβα» μηνύματα μέσω των οστών του κρανίου.
Η τεχνολογία δοκιμάστηκε στη Γερμανία, στο δρομολόγιο μεταξύ Μονάχου και Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας. Οι επιβάτες του εν λόγω τρένου, που ακούμπησαν το κεφάλι τους στο τζάμι για να ξεκουραστούν, ήρθαν αντιμέτωποι με την έκπληξη μιας «κρυφής» διαφήμισης.
Όσοι ταξιδιώτες πάλι, θέλουν να έχουν το… κεφάλι τους ήσυχο το μόνο που έχουν να κάνουν, είναι να αποφύγουν να γείρουν στα ομιλούντα παράθυρα του τρένου.
Η τεχνολογία της οστικής αγωγιμότητας χρησιμοποιείται ήδη σε κάποια ακουστικά (απλά ή βαρηκοΐας) όπως επίσης και σε στρατιωτικό εξοπλισμό.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- The Cure: Πέθανε ο Πέρι Μπαμόντε κιθαρίστας και κιμπορντίστας του συγκροτήματος
- Υεμένη: Εκκληση από ΗΠΑ για αυτοσυγκράτηση – Απέφυγαν να πάρουν θέση
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Γιατί η νύχτα θα κρατήσει πολύ ακόμα
- Τα φάρμακα απώλειας βάρους επηρεάζουν (και) το Σίτι
- Καταναλωτές: Πόσο εξοικειωμένοι είναι με την ΑΙ – Ποιες εφαρμογές της εμπιστεύονται περισσότερο
- Android Auto: Έχει ένα «κρυφό μενού», αλλά πολλοί δεν το γνωρίζουν
